شناسهٔ خبر: 47635372 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

فعال رسانه‌ای استان همدان بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت

خانه مطبوعات استان همدان اعلام کرد: سیدصدرالدین موسوی از فعالان رسانه‌ای استان همدان بعدازظهر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛ سیدصدرالدین موسوی متولد ۱۰ شهریور ۱۳۴۱ دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و مدیر مسئول هفته‌نامه فرین بود.

مراسم تشییع پیکر مرحوم دوشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۰ صبح در باغ بهشت همدان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، مرحوم مهدی کاشی نخستین خبرنگار همدانی بود که ۶ مردادماه سال ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به بیماری کرونا فوت کرد و موسوی دومین نفر از خانواده رسانه استان همدان است که بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درگذشت سیدصدرالدین موسوی، از فعالان رسانه‌ای همدان را تسلیت گفت.

در متن پیام احمدرضا احسانی آمده است: خبر درگذشت سیدصدرالدین موسوی،  پیشکسوت رسانه استان، داغی سنگین بر قلب اهالی فرهنگ، هنر و مطبوعات باقی گذاشت.

خانواده مطبوعات همدان امروز یکی از دلسوزان این عرصه را از دست داد و داغدار خبرنگاری متعهد و پر تلاش شد.

اینجانب درگذشت آن مرحوم را به خانواده بزرگ رسانه و بازماندگان داغدارشان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده آن مرحوم خواستارم.

خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان نیز درگذشت مرحوم سیدصدرالدبن موسوی را به خانواده ایشان و جامعه رسانه ای استان تسلیت گفته از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و جهت بازماندگان محترم صبر و اجر مسئلت می نماید.

46

برچسب‌ها:

نظر شما