شناسهٔ خبر: 47625507 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نخست وزیر احتمالی رژیم صهیونیستی به قتل تهدید شد

شبکه هفت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نفتالی بنت پیام‌های تهدید به قتل دریافت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری النشره، کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «نفتالی بنت» رئیس حزب یامینا در فلسطین اشغالی و نخست‌وزیر احتمالی این رژیم به قتل تهدید شده است.

این شبکه عبری زبان افزود: سرویس‌های امنیتی اسرائیل تهدید‌های روشن علیه بنت را رصد کرده‌اند و این تهدید‌ها را جدی می‌دانند.

شبکه هفت رژیم صهیونیستی اعلام کرد: رئیس حزب یامینا، تهدید‌های زیادی از طریق شبکه‌های اجتماعی دریافت کرده است.

ژنرال «نداف ارگمن» رئیس دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) پیشتر درباره ترور سیاسی در سایه تنش شدید در پی پیوستن احزاب راست‌گرا به احزاب میانه رو و چپ‌گرا برای تشکیل کابینه جدید، هشدار داده بود.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرد که نفتالی بنت، رئیس حزب «یامینا» و یائیر لاپید، رئیس حزب یش عتید با تشکیل کابینه ائتلافی موافقت کرده‌اند.

یاریو لوین، سخنگوی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی)، بعد از ظهر جمعه تأیید کرد که روز دوشنبه آینده ائتلاف جدید یائر لاپید، رهبر یش عتید را اعلام خواهد کرد.

هفته گذشته بعد از شکست نتانیاهو در تشکیل کابینه، «یائیر لاپید» رئیس حزب یش عتید مسئول تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی شد.

منابع صهیونیستی اعلام کرده اند که با تشکیل چنین کابینه ای، کار بنیامین نتانیاهو پس از ۱۲ سال حضور سمت نخست وزیری رژیم صهیونیستی به پایان خواهد رسید.

با برکناری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی، پرونده‌های فساد مالی وی در دادگاه بار دیگر به جریان خواهد افتاد و احتمالاً وی مانند ایهود اولمرت، نخست وزیر پیشین این رژیم که یکی از حامیان کابینه ائتلافی است، به دلیل سو استفاده از قدرت، فساد و ارتشا به زندان محکوم خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما