شناسهٔ خبر: 47616643 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آمادگی کامل رسانه ملی برای برگزاری مناظره‌ها

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در رابطه با اولین مناظره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی ارائه کرده است.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان _ فارس نوشت: محمدحسین رنجبران گفت: طبق مصوبه کمیسیون تبلیغات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری، نخستین مناظره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز ساعت ۱۷ با طرح پرسش‌های اقتصادی از نامزد‌ها برگزار می‌شود.
 
مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما ادامه داد: همان طور که پیش از این هم اعلام شده سازمان صداوسیما از ماه‌ها پیش آماده سازی استودیو‌ها و شیوه برگزاری و پخش مناظره‌ها را آغاز کرده بود و امروز هم همه تمهیدات را برای برگزاری اولین مناظره انتخاباتی به صورت تمام و کمال برای کاندیدا‌ها مهیا کرده است.
 
رنجبران تصریح کرد: طبق برنامه قبلی، نامزد‌ها از ساعت ۱۵ ورودشان به سازمان آغاز خواهد شد که به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد. پس از آن هرکدام از آن‌ها گفت و گوی کوتاهی با خبرنگاران حاضر خواهند داشت که آن هم زنده به روی آنتن خواهد رفت.
 
وی افزود: پس از آن نامزد‌ها به اتاق ویژه هدایت خواهند شد تا زمان برگزاری مناظره فرا برسد و پس از آن ورود کاندیدا‌ها به استودیوی برگزاری مناظره را خواهیم داشت.
 
مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما گفت: تمام پروتکل‌ها و تشریفات برای برپایی یک مناظره انتخاباتی از سوی صداوسیما مهیا شده و امیدواریم کاندیدا‌ها هم از این فرصت به شایستگی بهره ببرند.
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

نظر شما