شناسهٔ خبر: 47604176 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشته شدن ۴ نیروی نظامی در پی درگیری‌ها در مناطق مختلف هرات

در پی وقوع درگیری‌ها در مناطق مختلف هرات در افغانستان، ۴ نیروی نظامی جان باختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری طلوع نیوز، در پی وقوع درگیری‌ها در شب گذشته در مناطق مختلف شهر هرات در افغانستان، ۴ نیروی نظامی کشته شدند.

بر اساس اعلام «وحید قتالی» والی هرات این چهار نیروی نظامی پنجشنبه شب در هرات و در پی حمله طالبان به پاسگاهی در منطقه فارسی جان خود را از دست دادند.

قتالی گفت: طالبان پنجشنبه شب، حملاتی را به پایگاه‌های امنیتی در مناطق فارسی، گلران و ادراسکان در هرات به انجام رساند.
او در ادامه افزود: ۲۱ نفر از نیرو‌های طالبان نیز در درگیری‌ها در منطقه فارسی کشته شدند.

برخی منابع در هرات اعلام کردند یک پاسگاه پلیس در روستای کاروانگاه در منطقه ادراسکان در پی حمله طالبان به دست این گروه افتاد و ۴ سرباز این پایگاه نیز زخمی شده و سه عدد دیگر به دست طالبان اسیر شدند.

در همین حال، وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد در عملیات‌های به انجام رسیده در ننگرهار، غزنی، زابل، اروزگان، جوزجان، هلمند، تخار و قندوز در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۳ نفر از اعضای طالبان کشته و ۵۸ نفر دیگر نیز زخمی شدند. این در حالی است که طالبان آمار ارائه شده از سوی وزارت دفاع افغانستان را رد کرده است.

گفتنی است روز گذشته نیز منابع خبری گزارش دادند انفجاری مهیب در منطقه «پل سوخته» در غرب کابل پایتخت افغانستان به وقوع پبوست.
بر اساس اعلام این منابع انفجار در منطقه پل سوخته در غرب کابل یک تاکسی شهری را هدف قرار داد. همچنین در انفجار دیگری در منطقه «درالامان» شهر کابل ۴ نفر جان باختند. در این انفجار نیز یک موتر مسافربری نوع تونس هدف حمله قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما