شناسهٔ خبر: 47599461 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رونمایی غیر رسمی از خودروی BMW X۳ M فیس لیفت جدید +تصاویر

انتظار می‌رود BMW X۳ M فیس لیفت شده جدید، این ماه در معرض دید عموم قرار گیرد و رسما از آن رونمایی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، در سال ۲۰۱۹ بود که BMW اولین مدل X۳ M را به بازار عرضه کرد، اما به نظر می‌رسد این شرکت مشتاق است که به این وسیله نقلیه جمع و جور با عملکرد بالا، یک فیس لیفت یا آنچه BMW آن را Life Cycle Impulse می‌نامد، اضافه کند.

ما اولین بار ب ام و X۳ M فیس لیفت شده را سال گذشته در نوربرگ رینگ مشاهده کردیم و سپس دوباره اوایل امسال در یک کاروان BMW M که شامل M۴ کانورتیبل بود مشاهده شد. به گفته عکاسان جاسوسی LCI X۳ M دوباره به جاده‌های عمومی بازگشته است و این بار در جنوب اروپا دیده شده است.

تغییرات ظاهری خودروی جدید BMW X۳

همانطور که در عکس‌های جاسوسی مشاهده می‌کنید، تغییرات X۳ M چندان عجیب و بنیادی نخواهد بود. موارد پنهان شده در مدل LCI بیشتر در قسمت جلو و عقب یافت می‌شود و تغییرات ظریف مورد انتظار را پنهان می‌کند. به احتمال زیاد، تجدیدنظر‌هایی در جلوپنجره جلو و طراحی عقب و همچنین بروزرسانی‌هایی در سپر‌ها صورت خواهد گرفت تا ظاهری شاداب به این شاسی بلند جوان بدهد.

رونمایی غیر رسمی از خودروی BMW X۳ M فیس لیفت جدید +تصاویر 4

عکس‌های جاسوسی فقط به نمای بیرونی محدود شده است، اما شما می‌توانید برای درون کابین، انتظار نسخه جدیدی از نرم افزار BMW iDrive، همراه با سایر پیشرفت‌های فنی و انتظار بهبود‌های جزئی را داشته باشید. همچنین انتظار می‌رود که این خودرو یک موتور شش خطی توئین توربو خواهد داشت که در مدل غیر رقابتی ۴۷۳ اسب بخار (۳۵۲ کیلووات) و ۴۴۲ پوند فوت (۶۰۰ نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند.

رونمایی غیر رسمی از خودروی BMW X۳ M فیس لیفت جدید +تصاویر 2

انتظار می‌رود BMW X۳ فیس لیفت شده استاندارد این ماه در معرض دید عموم قرار گیرد، بنابراین از خودروی X۳ M احتمالاً تا پایان سال یا اوایل سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد.

رونمایی غیر رسمی از خودروی BMW X۳ M فیس لیفت جدید +تصاویر 3

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما