شناسهٔ خبر: 47597228 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشریح برنامه سالگرد ارتحال امام و ۱۵ خرداد در شیراز

در آستانه فرا رسیدن سالروز ارتحال حضرت امام؛ ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی در شیراز برنامه های خود را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و قیام خونین پانزده خرداد، گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، ویژه برنامه های این ایام در فضای باز و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

علی عسگر جمشیدی، اضافه کرد: مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، بعد از نماز مغرب و عشای امروز پنجشنبه ۱۳ خرداد در حرم مطهر احمدبن موسی (ع) و با حضور ادیانی مسئول عقیدتی و سیاسی ارتش برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز اضافه کرد: آئین ویژه گرامیداشت قیام پانزده خرداد نیز در روز شنبه ۱۵ خرداد ماه، بعد از نماز مغرب وعشاء درحرم مطهر احمدبن موسی (ع) و با سخنرانی آیت الله دژکام امام جمعه شیراز بر پا خواهد شد.

این مقام مسئول به تبلیغات و فضا سازی محیطی، راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی، اتخاذ تدابیر امنیتی و ترافیکی و انتشار تیزر های اختصاصی این ایام به عنوان دیگر اقدامات فرهنگی در این دو مناسبت اشاره کرد.

جمشیدی با تاکید بر اهمیت برگزاری این برنامه ها افزود: تمامی نهاد های مرتبط از قبیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه فجر، شهرداری، نیروی انتظامی و پلیس راهور، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی و صدا و سیما نیز در اجرای هر چه بهتر این برنامه ها تعامل و نقش آفرینی خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما