شناسهٔ خبر: 47592755 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فعال شدن همه دوربین‌های هوشمند پلیس در محور‌های شمال + فیلم

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: همه دوربین‌های هوشمند پلیس در محور‌های مازندران برای ثبت تخلفات کرونایی فعال است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با اشاره به تشدید اقدامات کنترلی در مبادی ورودی مازندران، گفت: علاوه بر حضور ماموران پلیس راه در مبادی ورودی استان همه دوربین‌های هوشمند جاده‌ای نیز فعال است.

او افزود: صاحبان خودرو‌های با پلاک‌های غیر بومی که هیچ گونه مجوز ترددی از فرمانداری‌ها یا پلیس راهور ندارند توسط دوربین‌ها و وماموران پلیس مستقر در جاده‌ها اعمال قانون می‌شوند.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد‌ها امروز پنج شنبه ۱۳ خرداد در مقایسه با روز‌های گذشته کاهش چشمگیری داشته است، گفت: صاحبان ۵۰۴ دستگاه خودرو با پلاک غیر بومی که قصد سفر به مازندران را داشته به صورت دستی اعمال قانون و ۱۱۲ خودرو نیز به مبدا باز گردانده شدند.

سرهنگ عبادی ادامه داد: محدودیت تردد خودرو‌ها به مازندران در ۶ محور اصلی ورودی به مازندران و ۵۷ نقطه تا ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

<div id="video-display-embed-code_14077108"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7777819/14077108?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام / ک

نظر شما