شناسهٔ خبر: 4759247 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بيانيه بانوان تهراني در محکوميت قتل عام زنان و کودکان يمني

صاحب‌خبر - تهران / خبرگزاری صدا و سیما / اجتماعی 1394/02/06
بانوان تهرانی در تجمعی مقابل دفتر سازمان ملل با قرائت بیانیه ای قتل عام و کشتار زنان ، کودکان و مردمان مظلوم یمنی را محکوم کردند .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این بیانیه آمده است: به فرموده مقام معظم رهبری ، جنایت این روزهای دولت سعودی در یمن، مشابه جنایت صهیونیستها در غزه است و سعودی ها در این ماجرا قطعاً ضربه خواهند خورد و بینی آنان به خاک مالیده خواهد شد.
امروز حکومت دیکتاتور، دست نشانده و ضد مردمی عربستان در کشور مظلوم یمن کشتار عظیمی را از کودکان و زنان و مردمان بی پناه به راه انداخت و طبق نمونه تجاوزهای قبلی در دیگر کشورها، فرمانده این جنایت که به صورت آشکارا حمایت خود را از این جنایت وحشیانه اعلام می دارد آمریکا و کشورهای ضد مردمی همسو با این جانی بزرگ است.
در ادامه این بیانیه آمده است: تجاوزی ددمنشانه که اولش محکوم به شکست بود در سکوت مجامع بین المللی روز به روز ادامه داشت و هر روز جان شمار زیادی از شیعیان و مردمان مظلوم این کشور را گرفت و جای تاسف است که این اقدام وحشیانه را نه تنها سازمان ملل محکوم نکرد بلکه این سازمان آمریکایی قطعنامه ای در محکومیت مردم یمن و دفاع از تجاوزات عربستان صادر کرد.
عربستان سعودی با حمله به یمن و کشتار مردم بی گناه کشور همسایه خود ثابت کرد که برخلاف ادعای مسلمانی و خادم حرمین خواندن خود، مسلمان کشی می کند و به جای آن که عامل وحدت و عزت مسلمانان باشد در خدمت دشمنان اسلام قرار گرفته است.
تخریب عامدانه زیرساخت های دولت و ملت یمن ، قتل عام زنان و مردان و کودکان یمنی ، تجاوز به خاک یک کشور دارای حاکمیت ، ممانعت از رساندن غذا و دارو به ملت جنگ دیده یمن ، نقض کلیه قوانین حقوق بین اللل و منشور سازمان ملل متحد همگی از مسائلی است که خشم هر مسلمانی را بر می انگیزد.
جای تاسف است که چرا شورای امنیت سازمان ملل در قطعنامه اخیر خود به جای آنکه جنگ عربستان سعودی علیه همسایه جنوبی اش را متوقف کند و متجاوز را محکوم کند ، از متجاوز حمایت کرد و در مقابل ، انصارالله یمن که در حال دفاع از این کشور است محکوم شد البته باید گفت جای تاسف است اما جای تعجب نیست ! چرا که سازمان ملل هم دست نشانده کشورهایی است که سناریست اصلی این تجاوزها هستند.
در پایان این بیانیه امده است : قطعاً ملت مظلوم یمن با مقاومت ، صبر و تحمل ، نصرت و پیروزی را به دست خواهد آورد و خواری و ذلت از آن رژیم آل سعود متجاوز خواهد شد و نشانه های آن نمایان شده است.
ما بانوان بسیجی ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم سعودی به همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی و قطعنامه ننگین سازمان ملل ، از ملت های آزاده جهان می خواهیم رسالت انسانی خویش را در حمایت از حقوق ملت یمن و مقابله با ظلم و متجاوز به انجام رسانند.
صدا و تصویردارد

نظر شما