شناسهٔ خبر: 47583176 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

فرمانده سپاه امام سجاد(ع): بشار اسد به خاطر تبعیت از فرمان رهبری؛ ۹۸ درصد آراء را در انتخابات به دست آورد

سردار اباذر سالاری: بشار اسد آماده بود کشور سوریه را ترک کند اما پیامی از طرف رهبرمعظم انقلاب توسط سردار شهید قلسم سلیمانی فرستاده شد که بماند بشار اسد مسلمان اهل سنت به فرمان امام و رهبر انقلاب اسلامی ما می کند

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان پیش از ظهر امروز در همایش نقش علما در وحدت اسلامی جزیره قشم اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در حالیکه از نظر تجهیزات و امکانات ضعیف بودیم و انقلاب تازه شکل گرفته بود امکان نداشت دربرابر دشمن تا دندان مسلح دوام بیاریم اما اما راحل با توکل و ایمانی که به خداوند متعال داشت توانست شرایط حساس را رهبری کند و امروز چهار دهه از این انقلاب اسلامی بعنوان یادگار امام سفرکرده پشت سرگذاشتیم.

وی افزود: امروز بعد از توطئه های فراوان، جنگ ۸ساله و تحریم‌های ظالمانه و به برکت خون شهدا در اوج عظمت و اقتدار قرار داریم و هرکسی و یا امتی که می خواهد روی پای خود بایستد باید در برابر استکبارجهانی مقاومت کند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) ادامه داد: امروز تشعشع نورانی حکومت پیامبر گرامی اسلام در انقلاب اسلامی ایران پیداست و نسل جوان امروز ما باید بدانند در این مملکت چه خبر بوده است.

سالاری اضافه کرد: امروز به برکت خون شهدای عزیز، نه تنها نظام اسلامی الگوی برای سایر کشورهای اسلامی است بلکه به برکت ایثارگری ملت غیور ایران و نیروهای نظامی به یک توانمندی همه جانبه رسیدیم.

وی با اشاره به پیروزی گروه های مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ضجه های اسرائیل را در این ماه اخیر دیدید که در مقابل گروه اندک مقاومت فلسطین، دستانشان را بالا گرفتند در حالیکه حزب الله ورود نکرد و ایران اسلامی پشت این نبرد نبود و به گفته خود کارشناسان اسرائیلی اگر ایران حمله کند می تواند در ۷دقیقه اسرائیل را شخم بزند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به مقاومت ملت سوریه در برابر استکبار جهانی عنوان کرد: بشار اسد آماده بود کشور سوریه را ترک کند اما پیامی از طرف رهبرمعظم انقلاب توسط سردار شهید قلسم سلیمانی فرستاده شد که بماند بشار اسد مسلمان اهل سنت به فرمان امام و رهبر انقلاب اسلامی ما می کند و امروز با ۹۸ درصد آرا قهرمان ملی سوریه می شود و این تبعیت از ولایت معنا پیدا می کند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ سردار سالاری ادامه داد: این نظام اسلامی در برابر همه توطئه‌های استکبار با راهنمایی های حکیمانه رهبر انقلاب رو پای خود ایستاده است و زیر بار هیچ ذلتی نمی رویم و فرهنگ ما می توانیم را امام راحل به ما یاد داد.

وی بیان کرد:امروز به لطف الهی و خون شهدای جبهه مقاومت چه در عرق، یمن، فلسطین، خط و مسیر مقاومت را طی می کند و دوران حکومت های ظلم به سرآمده است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) گفت: امروز ایران قهرمان خاری در چشم آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانش است و از راه نظامی نمی توانند حریف ما شوند اما از راه اختلاف افکنی بین کشورها، قوم ها و مذاهب تلاش می کنند امت ها اسلامی را به جان هم بیاندازند و نقشه های شوم خودشان را پیاده کنند.

سالاری افزود: در کشور ما و استان هرمزگان اهل سنت و شیعه در کنار هم قرار دارند و محور این وحدت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای هستند.

وی اظهار کرد: امروز در آستانه بزرگترین رویداد کشور یعنی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها هستیم و رسالت سنگینی بر دوش ما مردم و مسئولان قرار دارد که یکبار دیگر قدرت این نظام اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم و با حضور حداکثری خود در پاری صندوق های رای، وحدت و انسجام ملت را تقویت کنیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: شهدا رفتند تا انقلاب و نظام اسلامی پابرجا بماند و خط امام راحل و رهبر انقلاب باقی بماند و باید کسی را سرکار بیاریم که معتقد به اجرای عدالت و روش اسلام و قرآن باشد و اگر فردی اینچنین بود گرفتار بی عدالتی نخواهیم شد.

در شرایط امروز جامعه اسلامی و منطقه، حفظ وحدت باعث خنثی نمودن توطئه های دشمنان می شود

شیخ محمدعلی امینی مدیر مجتمع دینی اهل سنت بندرلنگه در این همایش گفت: در شرایط امروز جامعه اسلامی و منطقه، حفظ وحدت باعث خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان می شود و اختلاف بین شیعه و سنی معنی ندارد.

وی اظهار کرد: در کتاب های تاریخی اهل سنت اختلافی بین شیعه و سنی وجود نداشته و الان هم همینطور است و برای حفظ و تقویت اسلام در کنار همدیگر بودند و علمای اهل سنت بر این باور هستند که نباید اختلافی وجود داشته باشد که دشمنان بخواهند سود ببرند و سد راه پیشرفت جهان اسلام شوند.

عالم اهل سنت هرمزگان افزود: در کشور ما الحمدالله نعمت امنیت خیلی پررنگ است و بار اصلی آن بر دوش نیروهای جان برکف سپاهیان و مرزداران نیروی انتظامی است که با آسودگی خاطر زندگی و به فعالیت ها اقتصادی و فرهنگی مشغول باشیم و دو رکعت نماز بخوانیم در حالیکه در کشورهای همسایه ما مراکز عبادت، آموزشی و مسافرت امنیت ندارند.

شیخ امینی ادامه داد: نگرش استراتژی انقلاب ما که بنیانگذار آن امام خمینی(ره) که در ایام رحلت این بزرگوار هستیم وحدت مثال زدنی بین مردم و مسئولان است.

وی اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب در مناسبت های مختلف تاکید به حفظ وحدت بین مذاهب درکشور دارند و هشدارهای مختلفی دادند و افراد نباید به خودشان اجازه دهند که به احساسات همدیگر را خدشه دار کنند.

عالم اهل سنت هرمزگان گفت: حق و حقوق اقلیت های دینی در کشور مورد تاکید قرار گرفته و باید از فتاوای علما درس بگیریم.

شیخ امینی با بیان اینکه ایران اسلامی در کنار مظلومین قرار گرفته اظهار کرد: در هر جایی از کره زمین اگر حقی از مسلمانی ضایع شود جمهوری اسلامی حامی مظلومین است و قطعا مسلمانان جهان در اقلیت هستند و زورگویی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با حفظ ارزش ها و با عمل به دستورات دینی، دست در دست همدیگر و با همدلی، توطئه های دشمنان را بحول قوه الهی خنثی می نماییم.

یکی از تجلی گاه های وحدت حضور در انتخابات است

دکتر علیرضا نصری فرماندار قشم در این همایش گفت: هرموفقیتی که براساس تجربه تاریخی بوجود آمده حول محور وحدت، انسجام و همدلی شکل گرفته و یکی از تجلی گاه های وحدت حضور در انتخابات است که موجب پیشرفت ها و مردم سالاری دینی ماست.

فرماندار قشم افزود: با همین وحدت در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و عرصه های مختلف توانستیم کشور اسلامی ایران را اداره کنیم و به فضل الهی در این انتخابات هم با وحدت مثال زدنی، قدرت و انسجام ایران اسلامی را به رخ جهانیان می کشیم.

نصری اظهار کرد: با حضور حداکثری در انتخابات تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان که برای مایوس کردن ملت ایران کشیدند نقش برآب می شود و از مردم شریف انتظار می رود که در این انتخابات باردیگر وفاداری خودشان را به نظام و رهبری ثابت کنند.

وی ادامه داد: همه شرایط و مقدمات یک انتخابات خوب فراهم شده تا جلوه ای دیگر از وحدت و همدلی را به نمایش بگذاریم و دنیای استکبار به دنبال اینست که این وحدت را خدشه دار کند ولی با حضور حداکثری مردم به یاوه‌گویی دشمنان پاسخ خواهید داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما