شناسهٔ خبر: 47582042 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تخلفات انتخاباتی در شعب تخصصی دادگاه بوشهر بررسی می‌شود

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از راه‌اندازی شعب ویژه رسیدگی قضایی به تخلفات انتخاباتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر ظهر امروز در همایش بررسی تخلفات انتخاباتی استان بوشهر، با تاکید بر اهمیت حضور مردم در عرصه انتخابات ۲۸ خرداد بیان کرد: مردم در همه عرصه‌های نظام انقلاب اسلامی با حضور حماسی دشمنان را ناامید کرده‌اند و بدون شک با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی در ۲۸ خرداد بار دیگر برگ زرین دیگر بر افتخارات می‌افزایند.

او از راه‌اندازی شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادسرای عمومی و انقلاب استان خبر داد و عنوان کرد: در این واحد‌های قضایی تخلفات را در عرصه‌های گوناگون انتخابات مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از ممنوعیت استفاده از امکانات عمومی و دولتی برای تبلیغات کاندیدا‌ها خبر داد و تاکید کرد: دستگاه قضایی در فضای مجازی و حقیقی انتخابات را رصد و با تخلفات برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید

جمادی، با بیان اینکه در شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی از قضات با تجربه و آموزش‌دیده استفاده شده است گفت: تبلیغات پیش از موعد از مصادیق جرایم انتخاباتی است.

او برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را از اولویت‌های دستگاه قضایی دانست و عنوان کرد: در این راستا از سوی دست‌اندرکاران انتخابات تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در استان فراهم شده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: نامزد‌های انتخاباتی باید به قانون پایبند باشند و اعتمادسازی برای مردم در راستای رعایت قوانین می‌تواند نخستین گام برای موفقیت آنان باشد.

انتهای پیام/م

نظر شما