شناسهٔ خبر: 47581673 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

پیوند معنویت، عقلانیت و سیاست از ویژگی‌های مکتب امام خمینی (ره) است

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی گفت: امام خمینی (ره) با پیوند معنویت، عقلانیت و سیاست مکتبی را پایه گذاری کردند که عزت کنونی ملت ایران مرهون آن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع سنندج، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از اتفاق‌های بزرگ قرن گذشته بوده و به جهانیان نشان داد که اگر معنویت و سیاست در کنار هم قرار بگیرد به طور قطع کار پیش خواهد رفت.

وی افزود: پیوند معنویت، عقلانیت و سیاست از ویژگی‌های مکتب امام خمینی (ره) بوده و این مهم عزت کنونی ایران اسلامی را رقم زده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اعتقاد راسخ به مردم از دیگر ویژگی‌های مکتب امام خمینی (ره) است و همین مردم باوری زمینه ساز پیروزی انقلاب و پیشتازی این نظام الهی در عرصه‌های بین‌المللی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی تصریح کرد: نگاه جهانی، عدالت اجتماعی، پاسداری از ارزش‌ها و تکیه بر مردم از دیگر شاخصه‌های مکتب امام (ره) بود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر مشارکت گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد ماه تاکید کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات از مؤلفه‌های قدرت برای نظام است و این مهم همیشه توسط مردم ایران در اولویت بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما