شناسهٔ خبر: 47578259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز عملیات احداث پیست استاندارد کانوپولو

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از آغاز عملیات احداث پیست استاندارد کانوپولو در کرمانشاه خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به مشکلات زیرساختی رشته قایقرانی در کرمانشاه، گفت : قایقرانی از جمله رشته‌هایی است که طی دهه‌های گذشته در کرمانشاه فاقد زیرساخت مناسبی برای ورزشکاران آن بوده ایم.

او گفت : علیرغم اینکه ورزشکاران شاخصی دراین رشته داریم، اما طی سال‌های گذشته در دریاچه شهربازی تمرینات خود را ادامه می‌دادند که سال گذشته هم برای تمرین در این دریاچه با مشکلاتی مواجه شدند و به ناچار برای ادامه تمرینات به سراب نیلوفر می‌رفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: باتوجه به اینکه تردد این ورزشکاران به دریاچه سراب نیلوفر هم با مشکلاتی همراه بود و از طرف دیگر این مجموعه در اختیار بخش خصوصی است، تصمیم گرفتیم زیرساخت‌های لازم را برای ورزشکاران این رشته فراهم کنیم.

او افزود: براین اساس، عملیات اجرایی احداث پیست کانوپولوی کرمانشاه را در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد از هفته پیش شروع کردیم.

رحیمی این پروژه را یکی از استانداردترین پیست‌های کانوپولو ایران دانست و گفت: مساحت این پروژه ۵۰*۳۵ متر است و حدود ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار به آن اختصاص داده ایم.

او ادامه داد: تاکنون سخت‌ترین بخش پروژه یعنی خاکبرداری آن انجام شده و در گام بعدی زهکشی و دیوار چینی اطراف استخر و زیباسازی آن را اجرا می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید براینکه پیست کانوپولو کرمانشاه در آینده یکی از زیباترین پیست‌های این رشته در ایران خواهد شد، گفت: این پروژه در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی در حال اجراست و امیدواریم بتوانیم ظرف یکی دو ماه آینده با بهره برداری از آن شاهد رفع مشکلات ورزشکاران رشته‌های مختلف قایقرانی در کرمانشاه باشیم .

انتهای پیام/د

نظر شما