شناسهٔ خبر: 47570993 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمل جسد کرونایی با لودر!

کمبود آمبولانس در هند موجب شد تا یک خانواده جسد کرونایی خود را با لودر تا محل خاکسپاری حمل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها کشور هند به مرکز بحران کرونا در جهان تبدیل شده است. تعداد بالای مبتلایان در کنار کمبود امکانات از جمله آمبولانس و کپسول‌های اکسیژن موجب افزایش تعداد قربانیان شده است. در حالی که برخی از مردم این کشور با بحران جدید افزایش هزینه سوراندن مردگان مواجه شده اند، کمبود آمبولانس نیز بخش دیگری از مردم هند را برای خاکسپاری بیمار متوفی خود با مشکل مواجه کرده است.

به تازگی انتشار ویدئویی که در آن یک خانواده هندوستانی از لودر برای حمل و انتقال جسد بیمار کرونایی خود به محل خاکسپاری استفاده کرده اند به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. در این حادثه که در منطقه‌ای در ایالت اوتار پرادش هند رخ داد خانواده قربانی به دلیل کمبود آمبولانس جنازه خود را با لودر تا محل تدفین حمل کردند.

بیشتر بخوانید

ویدئوی تکان دهنده‌ای که در فضای مجازی منتشر شده دو نفر را در حالی که جنازه را از داخل بیل جلوی لودر خارج کرده و در داخل گودال حفر شده پرت می‌کنند نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این دو نفر پس از برداشتن جنازه از بیل لودر، آن را به محل گودال حفر شده منتقل و سپس در بالای گودال رها می‌کنند.

<div id="video-display-embed-code_14065752"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7775334/14065752?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما