شناسهٔ خبر: 47566354 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

شهید «علیرضا جهانی انور»: ما در قبال اسلام مسئولیت سختی داریم

شهید «علیرضا جهانی انور» در فرازی از وصیت‌نامه خود آورده است:ما در قبال اسلام مسئولیتی بس سخت داریم که باید به این مسئولیت عمل نمائیم و در این راه باید ائمه اطهار را الگوی خود قرار دهیم.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شهید «علیرضا جهانی انور» در ششم آذرماه ۱۳۴۵ در تبریز چشم به جهان گشود. وی پس از سپری کردن دوران کودکی و نوجوانی راه طلبگی را در پیش گرفت و پس از انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و پس از مدتی مجاهدت در راه اسلام، سرانجام در ۲۵ خردادماه ۱۳۶۳ در اشنویه به آرزوی خود که همانا شهادت در راه اسلام بود رسید و به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

ما در قبال اسلام مسئولیتی بس سخت داریم که باید به این مسئولیت عمل نمائیم و در این راه باید ائمه اطهار را الگوی خود قرار دهیم، پس همیشه در خط حزب‌الله بوده، جبهه‌ها را فراموش نکنید.

دشمن آخرین حربه‌های خود را علیه لشکر اسلام به کار می‌برد و با این کار می‌خواهد در دل حزب‌الله خوف ایجاد کند در حالی که با هر شهید چنان روحیه‌ای در رزمندگان ایجاد می‌شود و چنان شوری به وجود می‌آید که گویی شیران هستند که قلب دشمن را بدرند.

منبع: دفاع پرس

نظر شما