شناسهٔ خبر: 47562758 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

گلایه کاربران خبرآنلاین از وعده های اقتصادی کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰

کاربران خبرآنلاین از وعده ها و قول های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری انتقاد کردند و آن‌ها را پوچ و پوپولیستی دانستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمتر از ۲۰ روز تا انتخابات ۱۴۰۰ باقی مانده است، روزهایی که تبلیغات کاندیداها هم اوج گرفته و هریک در تلاش است افکارعمومی را به سمت خود جلب کند.

برخی وعده یارانه ۴۵۰ هزار تومانی می دهند و برخی دیگر از وام ۵۰۰ میلیون تومانی حرف می زنند. یکی هم مدعی حل مشکلات بورس در ۳ روز. کاندیدایی دیگر هم از ایجاد یک میلیون شغل می گوید و ....

اما این وعده های رنگارنگ کاندیداها آیا واقعا عملیاتی است؟ منابع تامین چنین بودجه ای وجود دارد؟ آیا این شعارها پوپولیستی و تنها برای جذب رأی است؟ و ...

در همین رابطه خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران محترم خود پرسیده بود: «نظر شما درباره وعده های اقتصادی کاندیداهای ریاست جمهوری چیست؟»

اقتصاد ایران فلج شده!

برخی کاربران خبرآنلاین از وعده ها و قول های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری انتقاد کرده بودند. مثلا، فریبا نوشت:« آدم بی پول راحت فریب میخوره.» حسنعلی نوشت:« به نظرم درباره وعده های اقتصادی نامزدهای انتخابات باید شعری را خواند که شاعر گفته: خرج که از کیسه مردم بود/ حاتم طایی شدن اسان بود.» 

کاربری نوشت:« همش کشکه.» ارسلان هم در پاسخ به این کاربر نوشت:« خواهشا بی انصافی نکن و ارزش کشک و نیار پایین. باز خدا پدر کشک و بیامرزه که یه خاصیتی داره و یه طعمی به غذای ما میده. اما وعده های انتخاباتی که ما تا حالا دیدیم جز تلخی مضاعف چیزی به زندگی ما نداد.» 

فردی برای خبرآنلاین نوشت:« اینها کجای اقتصاد رو میخوان درست کنند همین الان که فقط اسامی کاندیداها بیرون اومده دلار و سکه داره میره بالا.» عرشیا هم نوشت:« اقتصاد ایران با این حرفهای بچه گول زنک درست بشو نیست ،یارانه و وام و .. دیگر جواب نمی‌دهد.» 

کاربری نوشت:« فقط حرف های پوپولیستی... فکر نمی کنند مردم الان همه آگاه شدند و گوش شون از این حرف ها پر شده؟.» علیرضا هم نوشت:« اینا چون تا حالا در عرصه های اجرایی کلان مدیریت نکردند تصویر واقعی از وضع موجود ندارند و وعده هاشون هم سطحی و عوامفریبانه است ولی وقتی که وارد گود بشوند می‌فهمند.» 

امیر نوشت:« اکثر وعده ها دروغین و پوپولیستی . آقای محسن رضایی دقیق توضیح بدهد که از کدام منبع میتواند یارانه ۴۵۰ هزار تومانی بدهد؟؟؟ وقتی اقتصاد ایران فلج شده.» 

  یه یارانه مصوب شد،  چه بلاهایی سر مردم آورد

در این میان، برخی از کاربران خبرآنلاین ، وعده های کاندیدای انتخابات را عوام فریبانه دانستند. به طور مثال، کاربری به نام تاریخ نوشت:« این وعده های ساختگی برای بازی - بازی با مردم و افکار عمومی است. they are just playing with people.» 

کاربری نوشت:« وعده هایی از نوع وعده های انتخابات قبل و عوام فریبی می باشد.» کاربری هم نوشت:« حرف زدن راحت است عمل کردن سخت است دور گود نشستن و لنگش کن.»

عباس نوشت:« همه اش خالی بندی است.ما کاندیداهای مختلف از جناحهای مختلف را تجربه کرده ایم.آزموده را آزمودن خطاست.» 

کاربری هم نوشت:« پایه اساس این وعده وعیدهای اقتصادی از کجا میاد ؟ وقتی تو مملکت از جیب ملت درآمدزایی میکنه چطور میتونه مثلا یارانه به مردم پرداخت کنه ؟ خب مسلم هستش دوباره از جیب مردم با گران کردن دلار و سکه و همین موارد ،خواهشا قول و وعده پول به مردم ندید و از طرفی جیب کما رو نزنید ما یارانه نخواستیم ،یه با یارانه مصوب شد چه بلاهایی سر مردم آورد.» 

علی نیز نوشت:« وعده های پوچ و بدون منطق یکی به زنان خانه دار حقوق میده و یارانه را میکنه ۴۵۰ هزار تومان!!! یکی سه روزه میخواد بورس و بازار سرمایه را درست کنه!!! بابا بسه این بازیهای عوام فریبانه. تا الان برنامه منطقی همراه با فکر و با درنظر گرفتن شرایط فعلی مملکت از هیچکدام ندیده ام به شخصه.»

۲۷۲۱۵

نظر شما