شناسهٔ خبر: 47562234 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ستاره تیم ملی فوتبال بحرین:

‌می‌خواهیم دوباره ایران را شکست بدهیم/ در هر مسابقه به دنبال گلزنی هستم

عبدالوهاب المالود ستاره تیم ملی بحرین درباره دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از فیفا، تیم ملی فوتبال بحرین  پس از حضور قدرتمند در بازی‌های  مقدماتی جام جهانی قطر در قاره آسیا چند سال پیش با ستاره‌های خود به حضور در جام جهانی آلمان ۲۰۰۶ و آفریقای جنوبی ۲۰۱۰  بسیار نزدیک بود که محقق نشد.

بیش از یک دهه تیم بحرین  آرزو دارد که عملکرد پرقدرتی با ستاره‌های نسل طلایی اش مانند  علاء حبیل و علی حسین بابا و محمد سالمین را این بار در کشور خود تکرار کند. تیم ملی فوتبال بحرین پس از کسب دو پیروزی و سه تساوی در پنج مسابقه‌ای که تاکنون انجام داده است، در حال حاضر در رده دوم گروه C رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ بالاتر از ایران قرار دارد. پیروزی این تیم در سه بازی پیش رو می‌تواند بحرین را به دور بعدی برساند و آرزوی بازیکنانش را محقق کند.

هلیو سوزا  سرمربی تیم ملی بحرین، برای ادامه موفقیت‌های تیم خود عبدالوهاب المالود که سومین بار پیاپی در مسابقات مقدماتی جام جهانی شرکت می‌کند را در اختیار دارد.

عبدالوهاب المالود در مصاحبه اختصاصی با سایت فیفا درباره حضور قدرتمند تیمش در مسابقات مقدماتی نسبت به دوره‌های قبلی بیان کرد: ما با یک سرمربی جدید، باتجربه و باهوش علاوه بر امید و آرزویی که پس از قهرمانی در مسابقات قهرمانی غرب آسیا و جام خلیج فارس داشته ایم پا به این رقابت‌های حساس می‌گذاریم.

او افزود: در مسابقات مقدماتی قبلی  برخلاف تیم‌های فعلی  تجربه کافی برای رویارویی با تیم‌های قدرتمند را نداشتیم که دلیل اصلی نتیجه نگرفتنمان بود. به یاد می‌آورم برابر ایران در بازی سال ۲۰۱۱ هواداران در ورزشگاه حاضر بودند و سهم زیادی در این مسابقه داشتند، اما ایران بازی را به تساوی کشاند. در آخرین دیدار با این تیم توانستیم برتری خود را به خاطر تجربه بازیکنان و حس و حال هواداران حفظ کنیم. هدف ما این است که دوباره ایران را شکست دهیم و من در هر مسابقه به دنبال گلزنی هستم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما