شناسهٔ خبر: 47560973 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ستاد مرکزی اصناف و بازار تهران رئیسی تشکیل شد

آیین افتتاح ستاد مرکزی اصناف و بازار تهران ابراهیم رییسی با حضور برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای اتحادیه های صنفی و هیئت امنای بازار تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این نشست که با حضور و سخنرانی مجتبی توانگر نماینده تهران در همراه بود، انتظارات اصناف از دولت سیزدهم اعلام و برنامه‌های سیدابراهیم رئیسی در حوزه اصناف ارائه شد.

مجتبی توانگر نماینده مجلس در نشست اصناف حامیان حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: اولین افرادی که بیانیه دعوت برای رییسی فرستادند عزیزان اصناف بودند که خداروشکر بدون هیچ چشم داشتی تمام این اقدامات انجام شده است. 
او ادامه داد: چون الان موضوع کرونا مطرح است باید تولیدات محتوایی به سمت شبکه های اجتماعی هدایت شود و لازمه این امر است که همه کمک کنند و نقطه نظرات آیت الله رئیسی را در این شبکه ها نشر دهند. 
توانگر افزود: همانطور که میدانید شورای ائتلاف و شورای وحدت در تلاشیم تا با یک لیست واحد وارد انتخابات شورا شویم که انشاالله بتوانیم موانع را از سر راه شهرمان برداریم. 

احمد امیر آبادی فراهانی در نشست اصنافان حامی ابراهیم رئیسی گفت: آنچه که میتواند حال مردم را خوب کند بازگرداندن امید به جامعه است تا فضای جدیدی در کشور ایجاد شود.

این نماینده مجلس گفت:شاهد بودیم که در بازار استقبال بسیاری از اقای رئیسی پدید آمد، مردم واقعا گلایه مندند اما با او به خوبی برخورد کردند زیرا شاهد عملکرد درخشان او در قوه قضاییه بودند و مبارزه با فساد را به جد راه اندازی کرد.حضور او در دولت قطعا امیدبخش خواهد بود ،او با انتخاب سخنگوی ستاد خودش نشان داد که دولت متخصص و سالمی را راه اندازی خواهد کرد همه فکر میکردند که یک فرد معروف سیاسی را روی کار خواهد اورد اما شاهد بودید که یک جوان نخبه را روی کار اورد.  

۲۷۲۱۹

نظر شما