شناسهٔ خبر: 47556683 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرماندار قم عنوان کرد؛

نظارت ناظران بهداشتی بر روند انتخابات

سرمست گفت: شیوه نامه‌های بهداشتی روز انتخابات، زیر نظر ناظران بهداشتی رصد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حیدری فرماندار قم در جلسه آموزش نمایندگان فرمانداری با اشاره به تصمیم برای حضور ناظران بهداشتی در صندوق اخذ رای گفت: در انتخابات امسال ۷۲۰ ناظر بهداشتی برای اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی مستقر خواهند شد.

حیدری از آموزش هزار و ۲۰۰ نفر از نمایندگان فرمانداری در ۷۲۰ صندوق اخذ رای خبر داد و افزود: پیش بینی شده است در شعبی که جمعیت بیشتری حضور می‌یابند ۲ نفر نماینده فرماندار شوند.

فرماندار قم در خصوص داوطلبان نهایی شورا‌های شهر و روستا گفت: هیئت‌های نظارت پس از رسیدگی به شکایت داوطلبان معترض و نهایی شدن داوطلبان، اسامی آن‌ها را به ستاد مرکزی انتخابات اعلام کرده و پس از قطعی شدن اسامی داوطلبان اعلام می‌شود.

حیدری درخصوص تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری گفت: داوطلبان تا تاریخ ۱۳ خرداد ماه فرصت دارند نسبت به تغییرحوزه انتخابیه خود اقدام کنند و تاکنون حجت الاسلام رجبی به حوزه تهران منتقل شدند و حجت الاسلام مهدی نکویی و حجت الاسلام احمد دانش زاده به حوزه انتخابیه قم انتقال یافتند.

فرماندار قم در خصوص اعلام اسامی مسئولان و محل ستاد‌های داوطلبان ریاست جمهوری در شهر قم گفت: تاکنون ۳ داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در این خصوص اقدام کرده اند و در صورتی که ستادی بدون معرفی مسئولان تبلیغات نماید، برابر قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما