شناسهٔ خبر: 47553755 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رییس کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان همدان تاکید کرد؛

رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در تجمع انتخاباتی

هرگونه تجمع انتخاباتی در فضا‌های سربسته و بدون توجه به دستورالعمل‌ها و شیوه نامه های بهداشتی، ممنوع و غیرقانونی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسدالله ربانی مهر رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان گفت : برگزاری هرگونه تجمع انتخاباتی در فضا‌های سربسته و بدون توجه به دستورالعمل‌ها و شیوه نامه های بهداشتی، ممنوع و غیرقانونی است.

او در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان، بر ضرورت تعامل و همکاری رسانه‌ها در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان افزود: در برابر تخریب و سیاه نمایی دشمن نیاز است رسانه‌ها با آگاهی بخشی و امید آفرینی در جامعه مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای تشویق کنند.

ربانی مهر اظهار داشت: تبلیغات انتخابات پیش رو با ادوار گذشته به طور کلی تفاوت کرده و باید در کنار ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، رعایت شیوه نامه های بهداشتی را نیز به صورت جدی در دستور کار قرار دهیم.

او ادامه داد: رسانه ها، صدا و سیما و فضای مجازی در مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای نقشی اساسی دارند و باید از ظرفیت‌های عظیم این حوزه برای تحقق انتخاباتی حداکثری به خوبی استفاده کرد.

 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

«عیسی جعفری» نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تیرماه سال ۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت و انتخابات میان دورای مجلس برای انتخاب نماینده مردم دراین حوزه انتخابیه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

استان همدان با ۱۰ شهرستان، هفت حوزه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی (شامل سه شهرستان و ۱۶ بخشداری) دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا در ۹۱۷ روستای استان همدان و ۲ تیره عشایری «جمور» و «ترکاشوند» برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۹۶۶ نفر به عنوان اعضای شورای روستا‌ها و ۱۷۴ نیز به عنوان عضو شورای شهر و در مجموع سه هزار و ۱۴۰ نفر به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان همدان برگزیده خواهند شد.

انتهای پیام/د.ا

نظر شما