شناسهٔ خبر: 47552801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مخبر خبرداد؛

روزانه ٣۵٠ طرح اشتغالزایی در کشور ایجاد می شود

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: روزانه ٣٠٠ تا ٣۵٠ طرح با هزار و ٣٠٠ شغل در کشور ایجاد می‌کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: برخی از دشمنی‌ها با مقام معظم رهبری به دلیل استوار و ادغام بودن در راه امام است.

او با بیان اینکه مقام معظم رهبری از ۵ کلمه‌ای که به عنوان سخنرانی استفاده می‌کنند بدون اسم و نام امام نیست، گفت: هیچ کس اندازه مقام معظم رهبری نیست که نبود امام را حس کند.

مخبر با بیان اینکه این کشور، کشور گرم و کم آبی است و پراکندگی زیادی دارد، گفت: نبود آب یک مشکل اساسی است و تمدن‌ها با آب به وجود آمدند.

او با بیان اینکه از هر ۴ شغلی که در دنیا ایجاد می‌شود ٣ شغل متکی به آب است، گفت: کشوری که در شمال و جنوبش دریا است معنا ندارد که با مشکلات آب دست و پنجه نرم کند.

مخبر با بیان اینکه برخی از سیاست گذاری‌ها سیاست‌های غلطی بودند، گفت: ٩٣ درصد آب کشور مربوط به کشاورزی است.

او بیان کرد: باید ببینیم کشور‌های همسایه چطور استفاده می‌کنند.

مخبر بیان کرد: یکی از برجستگی‌های کار در ستاد اجرایی استفاده از ظرفیت‌ها است و کار بزرگی که شکل میگیرد بحث اشتغال است و ما روزانه ٣٠٠ تا ٣۵٠ طرح با هزار و ٣٠٠ شغل در کشور ایجاد می‌کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه امروز ظرفیت بالا و هوشمندی در بنیاد برکت شکل گرفته است و ٣، ۴ برابر ظرفیت در این بخش توانایی داریم، گفت: بحث آبرسانی در بحث شرب و کشاورزی کار خوبی است هزار و ٢٠٠ روستا آبرسانی شده اند و ۵٠٠ روستا در دستور کار هستند.

او با بیان اینکه آبرسانی برای ٣ هزار و ٢٠٠ روستا در دستور کار است که ٢ میلیون نفر را درگیر کار می‌کند، بیان کرد: با پول‌های کمی نسبت به بودجه کشور این اقدامات در کشور انجام می‌شود.

مخبر گفت: روی جمله از آبخیز تا جالیز باید کار شود و در خوزستان آب‌های سطحی از دیگر کشور‌های اروپایی بیشتر است همچنین می‌توانیم در بحث اهدای لوله برای آبرسانی به مناطق کمک کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما