شناسهٔ خبر: 47551119 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری و بازداشت ۳۱ فلسطینی

اشغالگران صهیونیستی در ادامه اقدامات ضد انسانی خود، بار دیگر با یورش به مناطق مختلفی از کرانه باختری ۳۱ فلسطینی را دستگیر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اسکای نیوز عربی روز سه‌شنبه گزارش کرد که نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به چندین شهر فلسطین در کرانه باختری و خط سبز، ۳۱ فلسطینی را بازداشت کردند.

صهیونیست‌ها همچنین در روز‌های گذشته ۴۵ فلسطینی از جمله چند کودک و شیخ خضر عدنان رهبر برجسته جنبش جهاد اسلامی را بازداشت کردند.

حمله صهیونیست‌ها به نوار غزه در حالی است که عباس کامل رییس سازمان اطلاعات مصر از روز یکشنبه با سفر به فلسطین اشغالی با رهبران گروه‌های فلسطینی در خصوص آتش بس در غزه و تبادل اسرا میان گروه‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی گفتگو کرده است.

نظامیان اشغالگر صهیونیست از دوشنبه ۲۰ اردیبهشت حملات و تجاوز‌های وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را به مدت ۱۲ روز شروع کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوز‌های صهیونیست‌ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین‌های اشغالی کردند که به دنبال آن ۱۲ صهیونیست کشته شدند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از۱۲روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، با آتش بس موافقت کرد.

این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه، (۳۱ اردیبهشت ماه) میان گروه‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد و ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

نظر شما