شناسهٔ خبر: 47541592 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خطیب مسجدالاقصی بر تسلیم نشدن در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی تاکید کرد

خطیب مسجدالاقصی تاکید کرد: در برابر ظلم و اقدامات رژیم صهیونیستی برای دور کردن فلسطینیان از مسجدالاقصی تسلیم نمی‌شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری شهاب نوشت: عکرمه صبری، رئیس هیئت عالی اسلامی قدس و خطیب مسجدالاقصی بر تسلیم نشدن در برابر ظلم سازمان یافته و اقدامات رژیم صهیونیستی برای دور کردن فلسطینیان از مسجدالاقصی تاکید کرد.

او همچنین با تاکید بر اینکه راهی جز دفاع از مسجدالاقصی نداریم، افزود: رژیم اشغالگر برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود در رویارویی با غزه تجاوزگری هایش را تشدید و برای گرفتن انتقام از مردم قدس تلاش می‌کند.

شیخ عکرمه تصریح کرد: جبهه مقاومت فلسطین، جنایات رژیم اشغالگر قدس را به شدت محکوم و خشم و انزجار خود را از اقدام وحشیانه و غیرمتمدنانه این رژیم علیه فلسطینیان مظلوم اعلام می‌دارد.

او پیشتر گفته بود بدیهی است که جنگ و منازعه رژیم صهیونیستی با فلسطینیان مظلوم چند وجهی است از جمله اینکه این رژیم با به راه انداختن جنگ بافت جمعیتی سعی دارد از شمار جمعیت عرب ساکن قدس بکاهد.

او تصریح کرد: گروه‌های تندروی یهودی که ساکنان قدس را در محله شیخ جراح تحت تعقیب قرار می‌دهند اسناد موثقی مبنی بر مالکیت‌شان بر این محله ندارند و رژیم اشغالگر نیز نمی‌تواند مالکیت آن‌ها را ثابت کند؛ زیرا این سرزمین متعلق به فلسطینیان است و یهودیان هیچ زمینی در این منطقه ندارند.

خطیب مسجدالاقصی همچنین تاکید کرد: جایگاه شهر «قدس» در حد جایگاه مکه مکرمه و شهر مدینه منوره است و خداوند کسانی را که در حق قدس و مسجدالاقصی کوتاهی کرده‌اند، بازخواست خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما