شناسهٔ خبر: 47537508 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی؛

مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در همدان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد در پیاده رو بوعلی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان ظهر دوشنبه در ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با بیان اینکه برگزاری چنین مراسمی با باور‌ها و اعتقادات ما مرتبط است، گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی بی بدیل و بی نظیر در تاریخ است و زمانی‌که حرکت انقلابی خود را آغاز کردند بردل‌ها نشست و در قلب‌ها ماندگار شد.

او افزود:امسال نیز دسته هیئت بسیجیان ۱۴ خرداد همدان از ساعت9:30 از مقابل کانون بسیج جوانان تجمع را آغاز می‌کند و با حضور بسیجیان و آحاد مردم همدان حرکت دسته عزاداری در مسیر خیابان شریعتی، چهارراه شریعتی ،بلوار خواجه رشید ، خیابان بوعلی و پیاده روبوعلی انجام خواهد گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه همدان سخنران این مراسم حجت الاسلام مصطفی رستمی مدرس دانشگاه‌ است.

بقایی ادامه داد: مراسم عزاداری در برخی مساجد استان همدان هم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

محمدعلی محمدی، فرماندار همدان گفت:همه دستگا‌های مرتبط باید در برگزاری سالگرد امام آمادگی کامل داشته باشند تا هرچه  باشکوه‌تر این مراسم برگزار شود.

مهدی دهقان نیری، مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان گفت: ما باید بیشترین حجم تبلیغاتی در زمینه انتخابات در استان داشته باشیم این اینگونه مراسم فرصت مناسبی برای تبلیغ انتخابات و دعوت حداکثری مردم به انتخابات است و امیدوارم امسال یکی از پرشورترین انتخابات را در استان  شاهد باشیم.

او با بیان اینکه  برای روز ۱۴، ۱۵ و ۱۶ خرداد ۵ برنامه در حوزه صدا و سیما تدارک دیده شده است، گفت: ۲ برنامه با موضوع انتخابات با سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) پخش خواهد شد و  ۳ ویژه برنامه هم از سیما  هر روز از شبکه همدان بر روی آنتن خواهد رفت.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان عنوان کرد: برنامه‌ی الوند کنار از دیگر برنامه‌هایی است که گزارش‌های مراسم این روزها را پخش می کند.

او گفت: برنامه صبح عالی از ساعت ۷ تا ۸ صبح پخش می‌شود که مسئولان می‌توانند ویژه برنامه‌های خود را به صورت تلفنی بیان کنند.

انتهای پیام/ب

نظر شما