شناسهٔ خبر: 47518255 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

بهنام محمودی، پیشکسوت والیبال ایران؛

باید با هماهنگی بیشتر به ترکیب نهایی المپیک برسیم

پیشکسوت والیبال ایران پس از نخستین پیروزی تیم ملی در لیگ ملت‌ها گفت: بازی به بازی بهتر شدیم و باید به ترکیب المپیک برسیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از مهر، در سومین روز از رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال، تیم ملی ایران امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی هلند صف آرایی کرد. این نخستین دیدار رسمی دو تیم بود که با برتری ۳ بر صفر ایران به پایان رسید.

بهنام محمودی کارشناس والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار مهر پس از پیروزی ایران مقابل تیم ملی والیبال هلند گفت: هدف فدراسیون والیبال حضور تیم ملی در لیگ ملت‌ها به عنوان بازی تدارکاتی بود تا «الکنو» بازیکنان جوان را محک بزند و به ترکیب خود در المپیک دست یابد.

کارشناس والیبال گفت: آرمان صالحی، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار و میثم صالحی کم تجربه هستند و در لیگ ملت‌ها می‌توانند پخته شوند. البته آنها بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتند.

وی تاکید کرد: در بازی نخست دو تیم ژاپن و ایران کیفیت بالایی نداشتند و ژاپن از اشتباهات ایران استفاده کرد. در بازی با روسیه کور سوی امید روشن شد و امروز ملی پوشان عملکرد خوبی داشتند. بازی به بازی هماهنگی بیش‌تر می‌شود. نتیجه مهم است اما باید به المپیک فکر کنیم و به ترکیب نهایی برسیم. باید بازیکنان از نظر ذهنی و جسمی برای المپیک آماده شوند.

محمودی درباره بازی‌های هفته دوم مقابل کانادا، ایتالیا و بلغارستان گفت: توانایی شکست هر سه تیم را داریم به شرطی که تیم به هماهنگی برسد.

نظر شما