شناسهٔ خبر: 47510485 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه اراک:

فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی الگوی گروه های جهادی است

مهجوری گفت: فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی الگوی گروه های جهادی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد مهجوری» با شرکت در اردو جهادی گروه جهادی شهید صدوقی اراک در روستای ساروق و تقدیر از فعالیت های جهادگران، گفت: فرهنگ و تفکر جهادی فرهنگی متعالی است که باید در جامعه نهادینه شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک، فراگیر شدن فرهنگ و تفکر جهادی را یکی از نیازهای مهم کشور در گام دوم انقلاب دانست و اضافه کرد : اردوهای جهادی یکی از بسترهای مهم این حرکت مهم و تحول آفرین است.

 

وی با اشاره به اینکه گروه های جهادی علاوه بر اینکه بستری بسیار اثرگذار برای تربیت و پرورش نیروها در گام دوم انقلاب هستند، اضافه کرد: این گروه ها در عرصه محرومیت زدایی پیشگام و سربازان جبهه خدمت رسانی هستند.

 

مهجوری الگوی گروه های جهادی را فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی دانست و اضافه کرد: فضایی که در اردوهای جهادی حاکم است کاملا شبیه جبهه و شب های عملیات است که جهادگران همچون رزمندگان برای خدمت به مردم از یکدیگر سبقت می گیرند.

 

این مقام مسئول خدمت رسانی به نیازمندان را مهمترین اولویت گروه های جهادی دانست و اضافه کرد: این عزیزان با ایمان و توکل به خدا برای رفع محرومیت و زدودن فقر همه جانبه تلاش می کنند.

 

 

فرمانده سپاه ناحیاه اراک با بیان اینکه بیش از ۳۶۰ گروه جهادی فعال در راستای محرومیت زدایی نقش آفرینی می کنند، بیان کرد: بسیج سازندگی شهر اراک در راستای محرومیت زدایی، سازندگی، آبادانی، کارآفرینی، ایجاد اشتغال پایدار، خدمات اجتماعی و فعالیت در طرح شهید سلیمانی شتابتده حرکت می کند.

 

مهجوری ساخت واحدهای مسکونی را یکی از مهمترین اقدامات در دستور کار جهادگران دانست و اضافه کرد: در سال گذشته بیش از ۷۴ واحد مسکونی تحویل ولی نعمتان انقلاب شد و در سالجاری بیش از ۴۳ واحد دیگر در دستور کار جهادگران قرار دارد.

پایان پیام/177

نظر شما