شناسهٔ خبر: 47509519 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

دیده بان ایران:

نژادبهرام: آقای هاشمی باید گزارش تحقیق و تفحص از قراردادهای شرکت رسا تجارت ایرانیان را به قوه قضائیه ارسال می کرد نه فرمانداری!

عضو هیات رئیسه شورای پنجم گفت: مطابق قانون رئیس شورا وظیفه داشت گزارش تحقیق و تفحص را به قوه قضاییه ارجاع دهد تا رئیس قوه بنابه صلاحدید نتیجه تحقیق و تفحص را به محاکم ارجاع کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران، زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران در واکنش به نامه اعتراض هیئت تطبیق فرمانداری به گزارش تحقیق و تفحص از قراردادهای شرکت رسا تجارت ایرانیان در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: یکی از ابزارهای شورای شهر تحقیق و تفحص است‌ که در اولین فرصت تحقیق و تفحص را در اولین فرصت به صحن بیاورد‌. هیات تحقیق و تفحص در جایگاه هیات رئیسه شورا قرار دارد‌ و دستگاه های نظارتی ملزم به پاسخگویی در برابر نامه ها و مصوبات آن هستند. وظیفه رئیس شورا این است که نتیجه تحقیق و تفحص را به رئیس قوه قضاییه ارائه می داد‌.

نژاد بهرام خاطر نشان کرد: مطابق قانون رئیس شورا وظیفه داشت گزارش تحقیق و تفحص را به قوه قضاییه ارجاع دهد تا رئیس قوه بنابه صلاحدید نتیجه تحقیق و تفحص  را به محاکم ارجاع کنند. نیازی به نامه هیات تحقیق و تفحص فرمانداری نیست رئیس شورا باید نتیجه به رئیس قوه قضاییه ارائه می داد.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما