شناسهٔ خبر: 47486207 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بوکسور کرمانشاهی برنز مسابقات قهرمانی آسیا را گرفت

پوریا امیری بوکسور کرمانشاهی توانست مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ امارات را بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین فشی رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه با بیان اینکه بوکس کرمانشاه پس از حدود یک دهه صاحب مدال آسیایی شده، گفت : پوریا امیری بوکسور سنگین وزن کرمانشاهی که به همراه تیم ملی کشورمان عازم مسابقات قهرمانی ۲۰۲۱ امارات شده، توانست مدال برنز این رقابت‌ها را بگیرد.

او گفت : این بوکسور کرمانشاهی در دور اول رقابت‌ها استراحت داشت و در دور یک چهارم نهایی هم باتوجه به اینکه حریف اماراتی اش حاضر به مسابقه نشد استراحت کرد و سرانجام در مرحله نیمه نهایی به حریف از کشور قزاقستان برخورد.

رئیس هیات بوکس کرمانشاه افزود: هرچند که حریف قزاق یکی از قدرتمندترین سنگین وزن‌های بوکس آسیا است، اما بوکسور کرمانشاهی به خوبی با این حریف مبارزه کرد و به اذعان بسیاری از کارشناسان می‌توانست پیروز این رقابت باشد.

او افزود: پوریا امیری در این دیدار سه راند کامل را بدون آنکه ناک اوت شود برابر حریف قزاق خود مقتدرانه جنگیدند و علیرغم همه شایستگی‌هایی که در این دیدار داشت، مغلوب حریف شد.

فشی کسب مدال برنز آسیایی پوریا امیری را اتفاقی بسیار خوب برای بوکس کرمانشاه خواند و گفت: پس از حدود ۱۰ سال بوکس کرمانشاه در رقابت‌هایی آسیایی صاحب مدال شده که نشان می‌دهد روز‌های بهتری نیز پیش رو داریم.

او گفت: زمانی بوکس کرمانشاه در ایران حرف‌های زیادی برای گفتن داشت و طی سال‌های اخیر تلاش کرده ایم تا بتوانیم دوباره آن جایگاه را بدست آوریم که خوشبختانه مسیر را بخوبی طی کرده ایم و ماحصل آن هم به مرور در حال دیده شدن است .

انتهای پیام/د

نظر شما