شناسهٔ خبر: 47472486 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ویزیت روزانه ۴۵۰ تا ۵۰۰ بیمار کرونایی در همدان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در حال حاضر ۵۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  دکتر ابراهیم جلیلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در حال حاضر ۵۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند و روزانه  ۴۵۰تا  ۵۰۰ نفر بیمار به صورت سرپایی ویزیت می‌شوند.

اوگفت: در حال حاضر ما پیک چهارم را پشت سر گذاشتیم و با یک شیب ملایم، روند کاهشی مراجعه بیماران به بیمارستان و موارد فوتی را داریم، اما اگر مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند باید منتظر پیک پنجم بیماری باشیم.

عاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه در تمام مراکز درمانی بخشی را برای بستری موقت درنظر گرفتیم، افزود: ۲۰ تا ۳۰ درصد بیماران، افرادی با وضعیت متوسط هستند که نیاز به اکسیژن ندارند و فقط باید برای تزریق دارو به صورت روزانه تا پنج روز به این مراکز که در اورژانس بیمارستان‌ها است، مراجعه کنند.

جلیلی تصریح کرد: بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان شهید بهشتی همدان در همین راستا احداث شده و این کار به ما کمک کرد تا با بستری موقت بیماران در این بخش‌ها بتوانیم تخت‌ها را برای بیماران بدحال مدیریت کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه از نظر تجهیزات بیمارستانی و دارو مشکلی در استان نداریم و می‌توانیم بیماران را پوشش دهیم، گفت: در پیک چهارم ۶۵۹۹ بیمار به صورت موقت و سرپایی در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

جلیلی در رابطه با واکسیناسیون کادردرمان یادآور شد: تمام افراد شاغل در حوزه بهداشت و درمان استان واکسینه شدند.

انتهای پیام/م

نظر شما