شناسهٔ خبر: 47466819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس سازمان برنامه و بودجه:

آماده تخصیص اعتبار برای تکمیل طرح مترو اصفهان– بهارستان هستیم

اصفهان- ایرنا- رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: برای تکمیل طرح قطار شهری اصفهان- بهارستان با توجه به سرعت بالای اجرای آن، آماده مشارکت در این کار تا پایان دولت دوازدهم هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در بازدید از طرحه قطار شهری اصفهان - بهارستان و در نشست مشترک با مدیران اجرایی این پروژه بر ضرورت شتاب‌بخشی به روند بهره‌برداری از آن تاکید و اضافه کرد: این پروژه کار بسیار بزرگی است که سال‌ها با کُندی دنبال شده اما در کمتر از یک سال گذشته، سرعت خوبی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تیر سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان برای اتمام این طرح تخصیص یافت، ادامه داد: منابع مالی جدید برای تکمیل طرح مترو اصفهان- بهارستان را تا ۲۰۰ میلیارد تومان هم تخصیص خواهیم داد.

رییس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان ساخت: انتظار ما بهره‌برداری از این پروژه در دوران دولت تدبیر و امید بود، اما در صورتی که امکان تکمیل آن وجود داشته باشد، آمادگی خود را برای افزایش اعتبار آن اعلام می‌کنیم.

وی اضافه کرد: پیشرفت ۱۵ درصدی این طرح خیلی کم است اما در صورت امکان تکمیل طرح، ما آماده تامین اعتبار جدید برای حُسن ختام آن هستیم.

بهارستان یکی از شهرهای برنامه‌ریزی‌شده اقماری است که در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر اصفهان قرار دارد.

محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، عصر چهارشنبه برای بازدید از طرح مترو اصفهان - بهارستان، قطعه سوم کنارگذر شرق، وضعیت آبرسانی به ۱۴ شهرستان استان، افتتاح مسکن محرومان بنیاد مسکن و کمیته امداد در شهرستان تیران و کرون، افتتاح ورزشگاه بزرگ ولایت دانشگاه اصفهان و ساختمان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان وارد اصفهان شد.

نظر شما