شناسهٔ خبر: 47466501 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فتح آبادی: امیدوارم تیم ملی فوتبال به جام جهانی صعود کند

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص شرایط تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا فتح آبادی، کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شانس  تیم ملی فوتبال برای صعود به جام جهانی، گفت: اسکوچیچ باید بازی‌های دور رفت را به فراموشی بسپارد. او و تمامی بازیکنان تیم ملی به خوبی می‌دانند که کار سختی را در پیش داریم. بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند، همگی لژیونر هستند و این می‌تواند برگ برنده ما باشد. نباید تیم‌های بحرین و عراق را دست کم بگیریم. اسکوچیچ باید از تمام داشته‌های خود استفاده کند تا بتوانیم این ۴ مسابقه را پیروز شویم. بهترین تیم ملی چند سال اخیر را از نظر بازیکن در اختیار داریم. هر کدام از بازیکنان تیم ملی، توانایی زیادی از لحاظ فنی دارند.

او ادامه داد: هر بازیکنی که برای تیم ملی به زمین مسابقه می‌رود، باید با غیرت ایرانی خود بازی کند. امیدوارم بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم. اگر نتوانیم در این امر موفق شویم، ممکن است ۸ سال فوتبالمان ضربه ببیند. اگر این نسل از تیم ملی کنار برود، تضمینی نیست که نسل‌های بعدی چه اتفاقی برایشان خواهد افتاد.

فتح آبادی در مورد سرسخت‌ترین حریف تیم ملی کشورمان، اظهار کرد: سرسخت‌ترین حریفمان، عراق است. کامبوج و هنگ کنگ روی کاغذ تیم‌های راحتی هستند، اما فوتبال غیر قابل پیش بینی است. شاید همین تیم‌های کوچک به ما ضربه بزنند. بحرین تیم بسیار خوبی دارد و دارای انسجام زیادی است. این تیم مقابل اوکراین به تساوی دست پیدا کرد و نشان داده است که می‌تواند حریف قدرتمندی برای ما باشد. اگر عراق و بحرین را شکست دهیم، می‌توانیم به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود صعود کنیم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما