شناسهٔ خبر: 47437435 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۶ مصدوم بر اثر تصادف رانندگی اتوبوس مسافربری با سواری پراید

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: بر اثر تصادف رانندگی میان یک دستگاه اتوبوس مسافربری با سواری پراید، ۶ نفر از سرنشینان ۲ وسایل نقلیه مصدوم شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : حادثه رانندگی حوالی ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب (چهارم خرداد) در محور کرمانشاه - بیستون رخ داد.

او گفت : در این حادثه چهار نفر از سرنشینان اتوبوس، راننده و دیگر سرنشین سواری پراید مصدوم شده و توسط نیرو‌های امدادی و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: طبق اعلام نظر کارشناسان پلیس راه، توجه نکردن به جلو از سوی راننده اتوبوس علت وقوع این حادثه رانندگی بوده است.

 حیدری از استقرار ۸۵ گشت پلیس در جاده‌های استان به منظور نظارت بر رفتار رانندگان و امداد رسانی در مواقع لزوم خبر داد.

او از رانندگان خواست ضمن توجه به قوانین و مقررات از انجام رفتار‌های خطرناک مانند سرقت و سبقت‌های غیرمجاز خودداری و نسبت به توجه کافی داشتن به جلو حین رانندگی اهتمام لازم را داشته باشند .

کشف ۹۲ کیلوگرم ماده مخدر تریاک و شیشه و دستگیری یک متهم زن

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۲ کیلوگرم ماده مخدر تریاک و شیشه و دستگیری یک متهم زن (قاچاقچی) در این ارتباط خبر داد.

 سمین فلاحی گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص نگهداری مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر در یک منزل مسکونی واقع در شهر ملارد استان تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی واحد مسکونی مذکور شده و موضوع را به همکاران خود در شهرستان شهریار اطلاع دادند.

 فلاحی افزود: ماموران شهرستان شهریار پس از کسب مجوز قضایی به این منزل مراجعه و در بازرسی‌های انجام شده، ۹۲ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۸۷.۵ کیلوگرم تریاک و ۴.۵ کیلوگرم شیشه کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از دستگیری یک متهم زن در این رابطه و معرفی او به دستگاه قضایی خبر داد.

کشف ۹ هزار دلار ارز قاچاق در ثلاث باباجانی

جانشین فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از کشف ۹ هزار دلار ارز قاچاق در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

 وحید محمودی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید علیزاده حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و پس از توقیف آن در بازرسی انجام شده، ۹۰ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری معادل ۹ هزار دلار ارز قاچاق کشف کردند.

او با بیان اینکه ارزش ارز قاچاق کشف شده به بیش از ۲ میلیارد می‌رسد، از دستگیری راننده خودرو و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

 محمودی مبارزه با جرایم اقتصادی را از مهمترین برنامه‌های پلیس ثلاث باباجانی برشمرد .

کشف یک محموله لوازم خانگی قاچاق در جوانرود

فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در جوانرود خبر داد.

جاویدان گفت: ماموران انتظامی جوانرود حین گشتزنی در ورودی شهرستان به یک دستگاه کامیون پلاک مخدوش مشکوک شدند که پس از مدتی تعقیب و گریز نسبت به توقیف خودرو آن اقدام کردند.

او افزود: در بازرسی از کامیون توقیفی ۱۰ دستگاه کولرگازی و ۲۲ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق شامل یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و... کشف شد.

 جاویدان ارزش این محموله قاچاق را ۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم به مراجع قضایی معرفی شده است.

فرمانده انتظامی استان برخورد با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها عنوان کرد .

انتهای پیام/د

نظر شما