شناسهٔ خبر: 47420674 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در صحن مجلس؛

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد

عضو هیات رئیسه مجلس تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۴ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکرعلی علی زاده نماینده مردم مراغه وعجب شیر به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: علت مسامحه و برخوردهای چندگانه با شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل با وجود تخلفات و مشکلات بدون حد و حصر جاده‌ای چیست؟

- تذکر سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تخصیص اعتبار برای بازسازی راه‌های اصلی شهرستان پلدختر و بخش معمولان.

- تذکرعلی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان به همراه ۴۱ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رسیدگی به کمیابی و گران شدن جوجه یک روزه و نارضایتی مرغداران. همچنین تذکر به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در ترمیم آسفالت گردنه آهوان در مسیر تهران – مشهد حدفاصل سمنان و دامغان. همچنین تذکر به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در ترمیم آسفالت راه دامغان، معلمان و جندق.

- تذکرحسین میرزائی نماینده مردم اصفهان به همراه ۵۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم همکاری لازم و کافی دستگاه‌های دولتی ذیربط در طرح حدنگار یا کاداستر در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور.

- تذکرشهباز حسن پوربیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر به وزیر کشور: ضرورت تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران برای حل مشکلات و جبران خسارت‌ کشاورزان پسته‌کار سیرجان.

- تذکرحسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار به همراه ۳۹ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم قبول مسئولیت بی‌تدبیری در موج اخیر کرونا با اظهارنظر غیرکارشناسی عبور از پیک کرونا و چراغ سبز نشان دادن به مسافرت‌های نوروزی. همچنین تذکر به همراه ۹ نفر از نمایندگان به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی: ضرورت تجدیدنظر در توزیع ناعادلانه اعتبارات خشکسالی در استان اصفهان و افزایش اعتبارات تخصیصی به شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار. همچنین تذکر به همراه ۶ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: ضرورت درج میزان رهاسازی آب در کانال‌های بل و حاجی آباد برای دشت بزرگ برخوار در جدول منابع و مصارف زاینده‌رود.

 

نظر شما