شناسهٔ خبر: 47395679 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف تخلفات اقتصادی در مزرعه های استخراج رمز ارز در مشهد

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صمت خراسان رضوی گفت: دو مزرعه استخراج رمز ارز در یک واحد دامداری و شن‌شویی در محور شرق مشهد شناسایی شد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بخشعلی بیاتی کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: به دنبال رسیدگی به اخبار دریافتی و در قالب گشت مشترک کارشناسان بازرسی و نظارت سازمان صمت به همراه کارشناسان اداره اماکن مشهد و حراست توزیع برق مشهد در بازرسی از یک واحد شن‌شویی، ۱۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به ارزش ۴ میلیارد ریال و در بازرسی از یک واحد  دامداری تعداد ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر ) به ارزش تقریبی ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریال در محور شرق مشهد کشف و شناسایی شد.

بیشتر بخوانید

او افزود: این بازرسی‌ها با هماهنگی قضایی با جانشین دادستان عمومی و انقلاب مشهد انجام شد و دستگاه‌های کشف شده به سازمان اموال تملیکی منتقل گردید و پرونده تخلف تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: از مردم می‌خواهم در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت خراسان رضوی در مرکز استان و شهرستان‌ها اطلاع رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی نمایند.

کشف ۱۲۷ دستگاه استخراج رمز ارز دیگر در دو واحد صنعتی و خدمات فنی غرب مشهد

بیاتی بیان کرد: در دور روز اخیر و در گشت مشترک کارشناسان بازرسی و نظارت سازمان صمت به همراه کارشناسان اداره اماکن مشهد و حراست توزیع برق مشهد در بازرسی از یک واحد بزرگ صنعتی، تعداد ۱۰۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به ارزش تقریبی بیش از ۵۰ میلیارد ریال و در بازرسی از یک واحد صنفی خدمات فنی برق تعداد ۲۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به ارزش تقریبی ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال در محور غرب مشهد کشف و شناسایی شد.

او تصریح کرد: این بازرسی‌ها با هماهنگی قضایی با جانشین محترم دادستان عمومی وانقلاب مشهد انجام شد و دستگاه‌های کشف شده به سازمان اموال تملیکی منتقل شد و پرونده تخلف تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

 

انتهای پیام//ص.ب

نظر شما