شناسهٔ خبر: 47386791 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

رهبر انصارالله: رژیم صهیونیستی شکست های بیشتری در پیش خواهد داشت

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی عصر روز یکشنبه خود گفت که دشمن صهیونیستی شکست‌ها و ناکامی‌های بیشتری در پیش خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن عصر روز یکشنبه در سخنرانی گفت که ما در حال مقابله با تجاوزی هستیم که آمریکا بر آن نظارت داشته و طراحی آن توسط رژیم صهیونیستی و انگلیس بوده و مزدورانشان آن را اجرا می‌کنند».

وی در ادامه گفت: «تجاوز دشمن اسرائیلی و جنایت‌هایش، به ملت فلسطین این مشروعیت را می‌دهد تا این رژیم را طرد کند».

رهبر جنبش انصارالله اضافه کرد: «مهمترین نتیجه درگیری‌های اخیر، پایداری و تحرک جدی برای مقابله با دشمن بوده است. ثمره هماهنگی میان برادران فلسطینی خوب بوده و از آنها می‌خواهیم که برادری و هماهنگی را ارتقا بخشند».

سید عبدالملک الحوثی گفت: «ملت‌ها باید در کنار یکدیگر پشتیبان ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن باشند. دشمنان در تلاش‌هایشان برای عادی سازی روابط، قصد داشتند تا کشورهای عربی و اسلامی را درباره موضوع کمک به ملت فلسطین بی‌تفاوت کنند».

وی افزود:‌«ملت یمن با هویت ایمانی که دارد به دنبال ایفای نقشی فعال در چارچوب مقابله با دشمن اسرائیلی است. آماده هستیم که غذای خود را با برادران فلسطینی تقسیم کرده و آنها را بر خود مقدم بداریم».

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: «تا رسیدن به پیروزی قاطع،‌ دشمن صهیونیستی شکست‌ها و ناکامی‌های بیشتری را در پیش خواهد داشت».

درگیری رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض‌ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری‌ که تا بامداد روز جمعه در جریان بود، رژیم صهیونیستی در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید که گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت‌ها مواضع این رژیم را هدف حمله گسترده راکتی قرار دادند و سامانه گنبد آهنین در رهگیری بسیاری از آن‌ها ناموفق عمل کرد./فارس

نظر شما