شناسهٔ خبر: 47386425 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نمایندگان مجلس پنج شنبه با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی هیئت رئیسه سال نخست مجلس از دیدار ویدئوکنفرانسی نمایندگان پارلمان با رهبری در روز پنجشنبه این هفته خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در تشریح مصوبات نشست امروز هیئت رئیسه پارلمان گفت: روز پنجشنبه دیدار ویدئو کنفرانسی نمایندگان با مقام معظم رهبری به مناسبت سالگرد آغاز به کار مجلس یازدهم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مقرر شد انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها مطابق ماده ۶۰ آئین نامه داخلی یک سال پس از انتخابات سال قبل همان کمیسیون برگزار شود.

فرهنگی اظهار کرد: همچنین سه شنبه و چهارشنبه به جز معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و مهمانان، دعوت شده برای اظهار نظر در صحن علنی، معاونان‌پارلمانی و سایر مدیران دولتی حضور نخواهند داشت.

سخنگوی هیئت رئیسه پارلمان در سال یازدهم بیان کرد: مقرر شده روز سه شنبه جز دفاتر ملاقات نمایندگان و مدعوین کمیسیون‌ها از سایر ترددهای مجلس منع شود.

وی تصریح کرد: ثبت نام برای داوطلبی عضویت در هیات رئیسه مجلس، از ساعت ۱۸ روز سه شنبه تا ساعت ۸ صبح چهارشنبه، با تحویل نامه کتبی به دبیرخانه دفتر هیات رئیسه انجام و رای گیری برابر اعلام قبلی به صورت الکترونیکی و در صحن مجلس خواهد بود.

این نماینده مجلس یازدهم گفت: پس از این، در مورد فرصت ثبت نام برای موافقت و مخالفت با کلیات طرح‌ها و لوایح و سایر موارد مشابه، از زمان قرارگرفتن در دستور هفتگی تا آغاز ورود به کلیات ادامه داشته و پس از ورود به کلیات قرعه کشی خواهد شد.

27215

نظر شما