شناسهٔ خبر: 47371334 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

خبرآنلاین: احتمال کناره گیری جهانگیری به نفع لاریجانی

به طور کلی فکر می کنم که آقای جهانگیری برای دفاع از وضع موجود به میدان می آید و در نهایت احتمال این که به نفع آقای لاریجانی کناره گیری کند، هست. به هر حال هر کدام از کاندیداها که تایید بشوند، بنظرم فضای دو قطبی بین آقای لاریجانی و رییسی شکل خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرآنلاین، حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده ادوار مجلس با اشاره به تنوع کاندیداهای ثبت نام کننده در انتخابات ریاست جمهوری و تاثیر آن بر مشارکت مردم،  گفت: من اعتقاد دارم که کاندیداها حضوری غیرقابل پیش بینی برای ثبت نام داشتند و امیدوارم که فضای انتخابات گرم بشود. در نقاط دیگر دنیا احزاب و نمایندگان احزاب از مدت ها قبل مشخص هستند اما در ایران چون که همه جریانات سیاسی ضعف عملکرد داشتند و کسی هم حاضر نیست مسئولیت آن را برعهده بگیرد، نوعی فرار از ریشه ها و بنیادهای سیاسی را از سوی کاندیداها شاهد هستیم.

بنابراین به نظر من سه کاندیدای اصلی انتخابات، آقایان رییسی، لاریجانی و جهانگیری خواهند بود. به طور کلی فکر می کنم که آقای جهانگیری برای دفاع از وضع موجود به میدان می آید و در نهایت احتمال این که به نفع آقای لاریجانی کناره گیری کند، هست. به هر حال هر کدام از کاندیداها که تایید بشوند، بنظرم فضای دو قطبی بین آقای لاریجانی و رییسی شکل خواهد گرفت.

نظر شما