شناسهٔ خبر: 47368962 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تظاهرات پرشور مردم عراق در حمایت از مردم فلسطین+عکس

تسنیم

شهرهای عراق از روز قدس تا امروز شاهد تظاهرات همبستگی با مردم فلسطین بوده، البته بعلاوه تظاهرات بغداد و بصره، دو شهر مقدس نجف اشرف و کربلای معلی شاهد تظاهرات گسترده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، شهرهای عراق از روز قدس تا امروز شاهد تظاهرات همبستگی با مردم فلسطین بوده، البته بعلاوه تظاهرات بغداد  وبصره، دو شهر مقدس نجف اشرف و کربلای معلی شاهد تظاهرات گسترده با حضور روحانیت، بانوان، جوانان، وبزرگان عشایر بود.

متاسفانه بعضی از خبرگزاری ها و کانال های خبری، خبر حمله چند اغتشاشگر به کنسولگری جمهوری اسلامی در کربلای معلی با تصویر منتشر کردند اما تظاهرات نجف و کربلا در حمایت از مردم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی را منعکس نکردند. 

قابل توجه است که اغلب شعارها وفریادها در رابطه با محور مقاومت و تبعیت از دو سید عزیز وپر افتخار آیات عظمی خامنه ای و سیستانی بوده است.

تصاویر زیر مربوط به تظاهرات نجف اشرف و کربلای معلی است.

تظاهرات پرشور مردم عراق در حمایت از مردم فلسطین+عکستظاهرات پرشور مردم عراق در حمایت از مردم فلسطین+عکستظاهرات پرشور مردم عراق در حمایت از مردم فلسطین+عکستظاهرات پرشور مردم عراق در حمایت از مردم فلسطین+عکستظاهرات پرشور مردم عراق در حمایت از مردم فلسطین+عکستظاهرات پرشور مردم عراق در حمایت از مردم فلسطین+عکس

نظر شما