شناسهٔ خبر: 47367503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیوست کرونایی تبلیغات انتخابات به‌زودی ابلاغ می‌شود

استاندار سمنان گفت: پیوست کرونایی تبلیغات ۲۸ خرداد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌زودی ابلاغ می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی استانداری سمنان، علیرضا آشناگر در حاشیه نشست ستاد مدیریت مقابله با کرونا ویروس اظهار کرد: وضعیت رنگ‌بندی روند شیوع کرونا ویروس در استان سمنان همچنان در میامی، سرخه و آرادان زرد و در مابقی شهرستان‌های استان نارنجی است و بر اساس همین رنگ‌بندی‌ها، اعمال محدودیت‌ها انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت سرایت و فوتی ناشی از بیماری کرونا بر اساس گزارش‌هایی که در جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله کرونا مطرح شد، در کشور نزولی است و در استان سمنان هم روند نزولی شیوع کرونا ویروس هم از نظر تعداد سرایت و تعداد مرگ‌ومیر خوب گزارش شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه امیدواریم روند نزولی شدن شیوع کرونا ویروس در استان سمنان ادامه یابد، گفت: وضعیت خوب نزولی شدن شیوع کرونا ویروس در استان سمنان شکننده و بستگی به رفتار آحاد جامعه در بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دارد.

آشناگر اضافه کرد: استان سمنان از نظر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جزو استان‌های برتر است اما حتماً باید رعایت دستورالعمل‌ها ادامه یابد تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

استاندار سمنان گفت: در جلسه ملی مدیریت مقابله با کرونا ویروس، ارزیابی آخرین وضعیت این بیماری با حضور رئیس جمهوری بحث و تبادل نظر و تصویب دستورالعملی در ارتباط با تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی انجام شد.

آشناگر ادامه داد: پیوست کرونایی تبلیغات انتخابات به‌زودی ابلاغ و به اطلاع مردم و نامزدها خواهد رسید.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

نظر شما