شناسهٔ خبر: 47359742 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

سرلشکر سلامی: سپاه تا فروپاشی اسرائیل غاصب همراه ملت فلسطین است

سپاه نیوز

در گفت و گوی تلفنی فرمانده کل سپاه با فرماندهان مقاومت فلسطین بر همراهی سپاه با ملت فلسطین تا فروپاشی اسرائیل غاصب تاکید و رهبران مقاومت از مواضع قاطع وحمایت های جمهوری اسلامی ایران قدردانی کردند.

صاحب‌خبر -

درپی پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ ۱۲ روزه با رژیم صهیونیستی ؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگوهای تلفنی جداگانه با اسماعیل هنیه رییس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) و زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام مقاومت بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک این پیروزی بزرگ به مردم مقاوم و عزتمند و مجاهدان شجاع و غیور فلسطینی ، بر همراهی با مقاومت تا زوال و فروپاشی اسرائیل غاصب و تنها نگذاردن ملت فلسطین تاکید کرد.

سرلشکر سلامی در این گفتگوهای تلفنی از پیروزی مقاومت فلسطین به عنوان معجزه ای الهی و احیاکننده شرف و کرامت انسانی نام برد و اظهار کرد: شکست اسرائیل غاصب تنها شکست صهیونیستها نبود؛ بلکه شکست آمریکا، انگلیس و رژیم های حقیری بود که در فرایند عادی سازی روابط با این غده سرطانی سبقت می گرفتند.

فرمانده کل سپاه ظهور و شکل گیری فلسطین جدید، بزرگ، جهانی و با دست های برتر را ثمره این حماسه و رخداد عظیم برشمرد و اظهار کرد: در عرصه پیروزی اخیر مقاومت فلسطین همگان شاهد اسرائیلی رو به زوال، شکست پذیر، محوشدنی، سست و آماده فروپاشی بودند.

وی با بیان اینکه حماسه آفرینی اخیر به صهیونیست های غاصب فهماند که فلسطینیان مقاوم بی پناه نیستند؛ بلکه صاحب شمشیرند و نباید به آنان تعرض کرد ، بر لزوم قدرت افزایی مقاومت در مسیر قوی شدن و همراهی سپاه با ملت فلسطین تا زوال و فروپاشی اسرائیل غاصب و نیزآزادی قدس شریف تاکید کرد.

اسماعیل هنیه رییس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در این گفتگوی تلفنی از مواضع قاطع و همراهی جمهوری اسلامی ایران با ملت فلسطین قدردانی و تشکر کرد.

رییس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پیروزی فلسطین را پیروزی امت اسلام و سرآغاز تحولات مثبت ارزیابی کرد و گفت: به طور قطع وضعیت رژیم صهیونیستی هرگز مانند گذشته نخواهد بود حتی اگر همه ی هم پیمانانش آنان را کمک و همراهی کنند.

زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز در گفتگو با فرمانده کل سپاه با تاکید براینکه مردم فلسطین همواره بر تحقق این پیروزی اطمینان داشته و در این راه ثابت قدم بوده اند گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه میادین در کنار ما بوده است و در این پیروزی بزرگ ما را تایید کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با قدردانی از حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و قدس شریف گفت: باید از تلاش های صورت گرفته در این پیروزی بزرگ بویژه مجاهدت های شهید حاج قاسم سلیمانی که دائماً در کنار ما بوده اند یاد کنیم ، برادرانی که تمام تلاششان را در حمایت و تثبیت مستمر این پیروزی به کار بستند.

 

نظر شما