شناسهٔ خبر: 47357728 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

درج شکایت از حوزه‌های امتحانی در سامانه شاد فراهم شد

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در راستای برقراری ارتباطات شفاف و بدون واسطه میان فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنها اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اقدام به راه اندازی سامانه‌ای به نام tehranedubox@ در شبکه شاد کرد.

صاحب‌خبر -

«مسعود ثقفی» سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره راه اندازی سامانه شکایت و اعتراض از حوزه‌های امتحانی اظهار داشت: در راستای برقراری ارتباطات شفاف و بدون واسطه میان فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنها اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اقدام به راه اندازی سامانه‌ای به نام tehranedubox@  در شبکه شاد کرد. 

وی افزود: از طریق این سامانه کلیه افراد می‌توانند پیام‌های نوشتاری، صوتی و تصویری خود را در مورد مسائل مربوط به آموزش و پرورش شهر تهران اعم از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حوزه‌های امتحانی، مشکلات ثبت نام، دریافت شهریه و سایر موارد به صورت مستقیم برای ما فیلم‌ها، مطالب و صداهای خودشان را ارسال کنند. مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به صورت زنده و به شکل دائم این سامانه را رصد خواهد کرد و مطمئناً به کلیه مواردی که از این طریق ارسال می‌شود رسیدگی ویژه خواهد شد.

ثقفی ادامه داد: باید هرگونه پیام نوشتاری، صوتی و تصویری که ارسال می‌شود مشخصات کامل محلی که راجع به آن اعتراض صورت می‌گیرد را اعلام بفرمایید تا ما بدانیم اعتراض در کدام مدرسه و کدام حوزه امتحانی و به چه آدرس و منطقه ای است.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: هیچ لزومی به اینکه افراد اسم و مشخصات خود را بدهند  وجود ندارد و این کار به صورت کاملاً پنهانی است تا رسیدگی فوری و دقیق صورت بگیرد.

نظر شما