شناسهٔ خبر: 47356273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره مندی ۹۰ هزار مددجوی گلستانی از بیمه مکمل امداد

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: ۹۰ هزار مددجوی تحت حمایت این استان، دارای بیمه مکمل امداد واز کمک‌های درمانی بهره‌مند هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: سال گذشته، ۲ هزار و ۳۰۰ بیمار خاص، صعب العلاج و همچنین ۴۳ هزار مورد مراجعه بیماران عادی از خدمات بیمه تکمیلی این نهاد بهره‌مند شدند.

او ادامه داد:طی این مدت به این تعداد بیمار، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان درقالب کمک‌های درمانی به بیماران گلستانی اختصاص یافت.

بابایی با تاکید بر ضرورت کاهش هزینه‌های پرداختی بیماران نیازمند گلستانی گفت: این نهاد با پرداخت هزینه‌های درمان بیماران نیازمند بویژه خاص و صعب العلاج بخش عظیمی از هزینه‌های جانبی آنان را متقبل شده است.

او گفت: این هزینه های جانبی ،شامل تامین لوازم مصرفی جانبی، بیمه‌های درمانی، تهیه تجهیزات پزشکی و توان بخشی مانند، ویلچر، واکر، عصا، تخت و تشک مواج، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، ونتیلاتور، هزینه ایاب و ذهاب و هزینه مراقبت از بیماران در منزل و .. است.

بابایی افزود: تلاش می‌کنیم تا با کمک و حمایت از این افـراد هزینه‌هایی که برای درمان و مداوا پرداخت می‌کنند را به حداقل برساند.

انتهای پیام/م

نظر شما