شناسهٔ خبر: 47345297 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

ابو حمزه سخنگوی گروهان های قدس:

توطئه دشمن برای جداسازی کرانه باختری و اراضی اشغالی از مقاومت را خنثی کردیم/اسرائیل در تنگنای بی سابقه وجودی و تاریخی قرار گرفت

ابو حمزه سخنگوی گروهان های قدس در سخنانی به مناسبت پیروزی مقاومت در جنگ با رژیم صهونیستی ضمن تاکید بر خنثی شدن توطئه دشمن برای جداسازی کرانه باختری و اراضی اشغالی از مقاومت قرار گرفتن دشمن در یک تنگنای بی سابقه وجودی و تاریخی را یادآور شد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، ابوحمزه سخنگوی گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد ملت مجاهد فلسطی ‌توانست رژیم صهیونیستی را در یک تنگنای وجودی و تاریخی بی‌ سابقه قرار دهد.

 

ابوحمزه در یک کنفرانس مطبوعاتی در غزه گفت: قدس در نبرد شمشیر قدس یکی از اصلی ترین دلایل ورود ما به این نبرد بود که با جرات و قدرت کامل وارد آن شدیم و حاکی از میزان تعهد ما در گروهان های قدس و مقاومت به قدس و مردم آن بود.

 

ابوحمزه تاکید کرد: به یاری خدا توانستیم دشمن و گله های شهرک نشینان را مهار کرده و منکوب کنیم.

 

وی افزود: مردم ما در برابر جنون دشمن با حملات موشکی مقاومت ایستادگی نموده و بار دیگر وفاداری خود به گزینه مقاومت را اعلام کردند، مقاومت توانست در برابر دشمنی که تصور می کرد از مقابله واقعی و درگیری واقعی عاجز است به خوبی عمل کند.

 

سخنگوی گروهان های قدس تاکید کرد: مقاومت فلسطین در این نبرد توانست تمام تلاش های دشمن برای جداکردن قدس، کرانه باختری و اراضی اشغالی از میدان مقاومت را با شکست مواجه نماید.

 

ابوحمزه ادامه داد: صدای موشک ها و توپخانه ها متوقف شده اما مسیر طولانی ما هرگز متوقف نخواهد شد و همچنان در مسیر جهاد حرکت خواهیم کرد.

 

وی تأکید کرد: گروهان های قدس به همراه دیگر گروه‌های مقاومت در نبرد شمشیر قدس توانست نتانیاهو و فرماندهان ارتش وی را شکست داده و به جبهه داخلی شکننده آنها به صورت روزانه خسارت وارد کرده و آنها را تحقیر نماید.

 

ابوحمزه در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بزرگداشت یاد شهدای این نبرد افزود: رزمندگان گروهان های قدس توانستند با موشک ها و خمپاره های خود شهرها و شهرک های دشمن را به ویژه در مناطق همجوار غزه به نقاطی غیر قابل سکونت تبدیل کرده و وعده زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی را عملی سازند.

 

وی ادامه داد: گروهان های قدس در طول این نبرد توانست تل آویو و شهرهای مرکزی اراضی اشغالی را با صدها موشک در هم کوبیده و بارها آژیرهای خطر را به صدا درآورد.

 

ابوحمزه تاکید کرد: یگان های مختلف رزمی گروهان های قدس مشتاقانه در انتظار تصمیم دشمن برای پیشروی زمینی در نوار غزه هستند و برای آن آمادگی کامل دارند اما دشمنان ما بزدل بوده و از رویارویی در میدان نبرد هراس دارند.

 

در بخش دیگری از سخنان ابوحمزه آمده است: مقاومت عملاً ثابت کرد رژیم صهیونیستی شکست پذیر بوده و پیروزی جدید مقاومت میخ دیگری بر تابوت رژیم صهیونیستی به شمار می رود و مقاومت همچنان به افزایش توان خود تا نابودی کامل این رژیم از سرزمین فلسطین ادامه می دهد.

 

ابو حمزه در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: جنایات وحشتناکی که دشمن صهیونیست در این نبرد مرتکب شده و طی آن زیرساخت‌ها، برج های مسکونی و ساختمان های غیر نظامی را هدف قرار داد نمی‌تواند تصویر پیروزی به دست آمده توسط رزمندگان گروهان های قدس و دیگر گروه‌های مقاومت را از ذهن ملت فلسطین، امت اسلامی و آزادگان جهان پاک نمایند. من به تمام ملت فلسطین در مرزهای جغرافیایی فلسطین تاریخی می‌گویم که با شما، سپر شما و شمشیر شما در برابر دشمن و سیاست‌های متجاوزانه آن هستیم.

 

انتهای پیام/ح.ع/

نظر شما