شناسهٔ خبر: 47343839 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

۱۵ تشکل دانشجویی:

شورای نگهبان تحت فشار جریان‌های سیاسی از تصمیمات قانونی خود عدول نکند

۱۵ تشکل دانشجویی خطاب به دبیر شورای نگهبان اعلام کردند: شورای نگهبان تحت فشار جریان های سیاسی از تصمیمات قانونی خود عدول نکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)‌، ۱۵ تشکل دانشجویی خطاب به آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان اعلام کردند: شورای نگهبان تحت فشار جریان های سیاسی از تصمیمات قانونی خود عدول نکند.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مرحله تایید صلاحیت‌های داوطلبان رسیده است و اکنون وظیفه‌ای خطیر بر گردن اعضای محترم شورای نگهبان است که تصمیمات آن‌ها می‌تواند بر سرنوشت کشور و ملت ایران تا سال‌ها تاثیرگذار باشد.

در این نامه مطرح شد: اکنون شاهد هستیم که برخی افراد و جریان‌های سیاسی قصد دارند جایگاه شورای نگهبان را تضعیف کرده و با ایجاد فضای تخریب و فشار کاری کنند که شورای نگهبان در اجرای قانون اغماض به خرج دهد. افرادی که بسیاری از شرایط تایید صلاحیت را ندارند و خودشان نیز به این موضوع واقف هستند، بی محابا در انتخابات ثبت نام می‌کنند تا پس از رد صلاحیت، به شورای نگهبان حمله کنند و اعتبار آن را خدشه دار سازند. در این میان عده‌ای حتی علنا پیش از اعلام نتایج، برای شورای نگهبان خط و نشان کشیده که در صورت ردصلاحیت، انتخابات را قبول نداشته و در آن شرکت نخواهند کرد.

در بخش پایانی این نامه خاطرنشان شده است: ما دانشجویان ضمن حمایت از تصمیمات شورای نگهبان و لازم الاتباع دانستن آن‌ها درخواست داریم که اعضای این شورا به هیچ وجه از تصمیمات قانونی خود عدول نکنند و به قانون اساسی پایبندی حداکثری داشته و تسلیم هجمه‌ها و فشارهای سیاسی هیچ یک از جریان‌ها نشوند و با توکل بر خدا در صیانت از اصول و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی بکوشند. از خداوند متعال برای شما و اعضای محترم شورای نگهبان، توفیق در انجام وظیفه را خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما