شناسهٔ خبر: 47339165 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه همدان:

بسیج از مردم، برای مردم و مال مردم است

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: بسیج از مردم، برای مردم و مال مردم بوده و تکلیفش نمایندگی انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات گفت: بسیج به فرمایش مقام معظم رهبری متعلق به سازمان، جناح و گرایش خاصی نیست و در واقع بسیج متعلق به انقلاب اسلامی است.

او افزود: اگر یک بعدی به بسیج نگاه کنیم اشتباه کرده ایم ما موظف هستیم این ظرفیت و گفتمان را در اختیار انقلاب قرار دهیم و همه مدیران و همه کارفرمایان و مدیران شرکتها و کارخانجات موظف هستند به این ظرفیت کمک کنند.

بقایی ادامه داد:  بسیج هم راهبرد و هم برنامه و هم توان دارد، از روزی که ما گرفتار ویروس منحوس کرونا در سطح استان شدیم از ظرفیت بسیج استفاده و موفقیت‌های زیادی کسب کردیم، به همین دلیل باید از این ظرفیت، همه استفاده کنند.

او اظهار داشت: افق دید انقلاب ۵ قاره را شامل می‌شود. تمدن سازی هدف ما است، وظیفه بسیج در فرمایشات مقام معظم رهبری حفظ و حمایت از نیرو‌های انقلابی و جذب نیرو‌های غیرانقلابی و خط کشی با ضدانقلاب است.

علی بقایی در ادامه به انتخابات اشاره کرد و گفت: امیدوار هستیم درمدت کوتاهی که تا انتخابات داریم بتوانیم درسطح کارخانجات و ادارات نشست‌های بصیرتی ومطالبه‌هایی که مقام معظم رهبری از مجموعه‌های انقلابی داشتند از جمله روی کار آمدن دولت جوان انقلابی را رقم بزنیم.

او گفت: باید همت کنیم که در این انتخابات با مشارکت حداکثری و با انتخاب درست مردم مواجه شویم.

بقایی تأکید کرد: باید مجموعه‌های اداری و کارخانجات در این زمینه بیشتر ایفای نقش ب کنند و شاهد شور و نشاط انتخابات باشیم.

او اشاره کرد: نگاه انقلاب ما به سمت صندوق رای است چرا که صندوق رای تامین کننده امنیت و انسجام است.

این مسئول یادآور شد: ۴ ماموریت برای دستگا‌های اجرایی از جمله کمک به مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت و تبیین شاخصه‌های کاندید‌های اصلح بر اساس گفتمان انقلاب بیان شده است که باید در راستای انجام آن‌ها تلاش کنیم.

 در این برنامه از زحمات سه ساله امیر ترکاشوند قدردانی و امیر رجایی به عنوان مسئول بسیج کارگری و مهدی کدخدامرادی به عنوان مسئول بسیج کارمندی ناحیه همدان معرفی شدند.

انتهای پیام/د

نظر شما