شناسهٔ خبر: 47337684 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

در دیدار هیاتی از فرماندهان و نمایندگان گروههای فلسطینی و بشار اسد تاکید شد:

رژیم اسرائیل هرگز زبان صلح و گفتگو را نمی‌فهمد/ گزینه مقاومت پایه و اساسی برای بازپس‌گیری حقوق غصب شده است

رئیس جمهور سوریه با تاکید بر کارامدی گزینه مقاومت برای آزادسازی سرزمینهای تحت اشغال صهیونیستها تاکید کرد رژیم اسرائیل هرگز زبان صلح و گفتگو را نمی فهمد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه روز پنحشنبه هیاتی از رهبران و نمایندگان گروههای فلسطینی را به حضور پذیرفت که زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی از جمله اعضای این هیات بود.

 

محور این دیدار، آخرین تحولات فلسطین و تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین و اقدامات ظالمانه اشغالگران برای بیرون راندن فلسطینیان از سرزمین خود در قدس با هدف تغییر ماهیت این شهر بود.

 

بشار اسد در این دیدار تاکید کرد رژیم اسرائیل هرگز زبان صلح و گفتگو را درک نمی کند، وجود این رژیم در این منطقه مبتنی بر تروریسم و ارعاب ملتهای منطقه و تعدی به حقوق آنهاست.

 

رئیس جمهور سوریه بار دیگر بر موضع ثابت سوریه در حمایت از مساله فلسطین تاکید کرد و آن را مساله محوری و مرکزی خواند.

 

بشار اسد گفت سوریه همچنان از مبارزات ملت فلسطین و مقاومت مشروع آن برای دفاع از خود و بازپس گیری حقوقشان حمایت می کند.

 

اعضای هیات فلسطینی هم تاکید کردند ایستادگی سوریه در جنگ خود علیه گروههای تروریستی مورد حمایت برخی کشورهای غربی و رژیم اسرائیل سبب تقویت ایستادگی و مقاومت ملت فلسطین شده است، آنها از حمایت مستمر سوریه از ملت فلسطین و مقاومت آن تجلیل کردند.

 

اعضای این هیات تصریح کردند حوادث اخیر فلسطین و جنایات اشغالگران علیه فلسطینیان تاکید می کند که گزینه مقاومت اساس و پایه ای برای بازپس گیری حقوق و اراضی غصب شده است.

 

زیاد النخاله دبیرکل جهاد اسلامی، طلال ناجی معاون دبیرکل جبهه خلق فرماندهی کل و سمیر الرفاعی عضو کمیته مرکزی جنبش فتح از جمله اعضای این هیات فلسطینی بودند که با بشار اسد دیدار کردند.

انتهای پیام/ر.ی/

 

نظر شما