شناسهٔ خبر: 47345252 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پيام تبريک بشار اسد به گروههاي فلسطيني

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- رئیس جمهور سوریه بار دیگر بر موضع ثابت و پایدار کشورش مبنی بر اینکه مسئله فلسطین مسئله اساسی و محوری آن است، تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با برخی رهبران گروه‌های فلسطینی، به گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس درود و شادباش فرستاد و بر حمایت همه جانبه خود از مقاومت و ملت فلسطین تاکید
کرد.
روزنامه رای الیوم در گزارشی به قلم کمال خلف نوشت: رهبران گروه‌های فلسطینی در دمشق و در رأس آن‌ها زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز پنجشنبه با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کردند.
طلال ناجی معاون دبیر کل جبهه مردمی برای آزادی فسطین‏، فرماندهی کل که در این دیدار حضور داشت، گفت: بشار اسد در این دیدار درخواست کرد درود و تبریک وی به همه گردان‌های نظامی در نوار غزه از جمله گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس، گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و ملت فلسطین در نوار غزه و سراسر اراضی فلسطین ابلاغ شود.
طلال ناجی در گفتگو با شبکه المیادین درباره دیدار رهبران گروه‌های فلسطینی با رئیس جمهور سوریه گفت: بشار اسد در این دیدار بر هر گونه حمایت دمشق از مقاومت و ملت فلسطین تاکید کرد.
بنا بر اعلام طلال ناجی، بشار اسد در این دیدار اعلام کرد که رژیم اسرائیل زبان صلح و گفتگو را نمی‌فهمد و موجودیت آن در این منطقه مبتنی بر تروریسم و ارعاب ملت‌ها و تجاوز به حقوق آنان است.
رئیس جمهور سوریه بار دیگر بر موضع ثابت و پایدار کشورش مبنی بر اینکه مسئله فلسطین مسئله اساسی و محوری آن است، تاکید کرد.
بشار اسد در دیدار با رهبران گروه‌های فلسطینی، بر ادامه حمایت از مبارزه ملت فلسطین و مقاومت مشروع آن در دفاع از سرزمین و احقاق حقوق خود تاکید کرد.
اعضای هیئت فلسطینی هم در این دیدار اعلام کردند مقاومت و پایداری سوریه در جنگ علیه سازمان‌های تروریستی مورد حمایت برخی کشور‌های غربی و رژیم اشغالگر اسرائیل، به تقویت مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین کمک کرده است. هیئت فلسطینی همچنین به حمایت مستمر سوریه از ملت فلسطین، مقاومت فلسطین و وحدت و یکپارچگی در صفوف آن اشاره کرد.
اعضای هیئت فلسطینی خاطر نشان کردند اتفاقات اخیر در فلسطین و کشتار‌ها و ویرانی‌هایی که رژیم اشغالگر اسرائیل در اراضی فلسطین مرتکب شد، موید این موضوع است که گزینه مقاومت، به اصل و اساس و مبنای بازگرداندن حقوق و آزاد سازی اراضی اشغالی تبدیل شده است.
هیئت فلسطینی متشکل از زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی، طلال ناجی معاون دبیر کل جبهه مردمی، فرماندهی کل، فؤاد مراغه معاون دبیر کل جبهه مردمی، فهد سلیمان معاون دبیرکل جبهه دموکراتیک فلسطین، معین حامد دبیر کل سازمان الصاعقه، خالد عبد المجید دبیر کل جبهه مبارز مردمی، زیاد الصغیر دبیر جنبش انتفاضه فتح، یوسف مقدح دبیر کل جبهه آزادیبخش فلسطین و سمیر الرفاعی عضو کمیته مرکزی جنبش فتح بودند که در این دیدار حضور داشتند.

نظر شما