شناسهٔ خبر: 47329121 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اطلاعیه مهم برگزاری نمازجمعه در شیراز / اقامه نماز جمعه در سراسر استان فارس

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس گفت: طبق مصوبه و مجوز ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا نمازجمعه ۳۱ اردیبهشت در سراسر استان فارس با رعایت اصول بهداشتی، اقامه می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام ملک مکان  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: طبق مصوبه و مجوز ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا و ابلاغ رسمی وزارت کشور، از این هفته نمازجمعه در شهر‌های نارنجی و قرمز با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی اقامه می‌شود.

او افزود: نمازجمعه این هفته ۳۱ ادیبهشت، شهر شیراز که در وضعیت نارنجی قرار دارد در مسجد جامع شهدا (اول خیابان ۹ دی _ بست شهید دستغیب) به امامت حضرت آیت الله دژکام امام جمعه شیراز و نماینده محترم، ولی فقیه در استان برگزار می‌شود.

ملک مکان با بیان اینکه نمازگزاران حتما ماسک و مهر شخصی به همراه بیاورند، تصریح کرد: افرادی که کوچکترین علائمی از سرماخوردگی یا کرونا دارند، برای حفظ سلامتی خود و دیگران از آمدن به محل برگزاری نماز جمعه خودداری کنند.

ستاد نماز جمعه فارس از عموم مردم مومن و خداجوی استان خواست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و زدن ماسک، مراقب سلامت خود و اطرافیان باشند.

انتهای پیام/

نظر شما