شناسهٔ خبر: 47323887 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تغییر ساعت کاری ادارات ایلام از ابتدای خرداد ماه و ابتدای تیر ماه

معاون توسعه منابع انسانی استانداری ایلام گفت: ساعت کاری ادارات از ابتدای خرداد در مناطق جنوبی و سیروان و ابتدای تیر در مناطق شمالی تغییر می‌کند.

صاحب‌خبر -

معروف بسطامی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به افزایش قابل توجه دما، کمبود بارش‌ها، نزولات جوی، کاهش حجم آب مخازن نیروگاه‌های برق- آبی و نیز کاهش ظرفیت تولید نیروگاه‌ها، جلوگیری از قطع برق، مدیریت مصرف انرژی و در راستای اجرای تصویب نامه هیات وزیران به منظور تامین برق منازل مسکونی و مراکز تجاری، صنعتی و تولیدی ساعت کار دستگاه‌های دولتی تغییر می‌کند.

وی افزود: از تاریخ یکم خرداد ۱۴۰۰ تا تاریخ پانزدهم شهریور ۱۴۰۰ شهرستان‌های دهلران، مهران، دره‌شهر، آبدانان، بدره و سیروان از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه بعد ازظهر و همچنین از تاریخ یکم تیر ۱۴۰۰ تا تاریخ سی و یکم مرداد ۱۴۰۰ شهرستان‌های ایلام، ایوان، چرداول، ملکشاهی، هلیلان و چوار از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه بعد ازظهر خواهد بود.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار گفت: ساعت کاری بخش‌های درمانی و امداد رسان ( بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و مراکز امدادرسان) تغییر نخواهد کرد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

 

نظر شما