شناسهٔ خبر: 47322151 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یونیفل پس از شلیک موشک از لبنان به فلسطین اشغالی خواستار خویشتنداری شد

تهران – ایرنا – منابع خبری روز چهارشنبه گزارش دادند، به دنبال شلیک ۴ فروند موشک از لبنان به سرزمین‌های اشغالی فرمانده نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد (یونیفل) در لبنان خواستار خویشتنداری همه طرف‌ها شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از الجزیره، فرمانده یونیفل افزود که حمله موشکی از لبنان متوقف شده و نیروهای آن ها به همراه ارتش لبنان در حال ارزیابی شرایط هستند.

ساعاتی پیش ۴ فروند موشک از اراضی لبنان به سمت حیفا، الجلیل و عکا در فلسطین اشغالی شلیک شد که بنابر اعلام رسانه های رژیم صهیونیستی محل شلیک این موشک ها ساحل صور در جنوب لبنان بوده است.

فرد یا گروهی مسؤولیت این حمله موشکی را بر عهده نگرفتند.  

اراضی اشغالی فلسطینی طی روزهای اخیر شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نیروهای صهیونیستی و شهرک نشینان بوده است. در شهرهای عرب نشین فلسطین اشغالی نیز ناآرامی ها و درگیری های بسیاری روی داده است.

از هفته گذشته و در پی حملات صهیونیست ها به فلسطینی ها در محله شیخ جراح در شرق بیت المقدس، که به مسجد الاقصی هم کشیده شد، نیروهای مقاومت فلسطینی وارد عمل شده و اسرائیل را هدف صدها موشک و راکت خود قرار داده اند.

در حالی حملات علیه غزه ادامه دارد که رژیم صهیونیستی حملات گسترده و وحشیانه ای را علیه مناطق مختلف مسکونی نوار غزه صورت می دهد.

نظر شما