شناسهٔ خبر: 47316643 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

در حاشیه آیین اختتامیه المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت

از مدال‌های نخستین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی رونمایی شد

در حاشیه آیین اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که امروز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت در تالار امام خمینی(ره) دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، با حضور دکتر لاری رئیس المپیاد و معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، از مدال‌های این رویداد ورزشی رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تهران، در حاشیه آیین اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که امروز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت در تالار امام خمینی(ره) دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، با حضور دکتر لاری رئیس المپیاد و معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، از مدال‌های این رویداد ورزشی رونمایی شد.

این المپیاد ورزشی با هدف بزرگداشت مقام والای  شهید رضا احدی دانشجوی نخبه رتبه یک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که در دوران دفاع مقدس با وجود اشتغال به تحصیل در دانشگاه، درس را رها کرده و برای امنیت و دفاع از میهن، به جبهه و نبرد با دشمن رفت و به فیض شهادت نائل شد، برگزار گردید.

یکی ازخصوصیات مدال‌های این دوره از المپیاد ورزشی، حک شدن تصویر و تمثالی از شهید رضا احدی در فضای مرکزی این مدال‌هاست که تقدس و معنویت خاصی به برگزاری این دوره از مسابقات ورزشی داده است.

در این مراسم دکتر علیرضا زالی قائم مقام المپیاد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دکتر محمد علی امام هادی معاون دبیرکل المپیاد و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و همچنین مهندس بهروز رحیمی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

مراسم اختتامیه "نخستین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور" امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با محدودیت خاصی به دلیل شرایط کرونایی برگزار شد و به صورت نمادین از ۱۳ تن از دانشجویان علوم پزشکی که در رشته‌های مختلف این المپیاد حائز مدال و رتبه شدند، با اهدای لوح تقدیر و مدال، تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم به صورت نمادین از ۵ تن از مدال آوران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در رشته‌های اسکات دیواری، آمادگی جسمانی، برپی، بارفیکس تعادلی، روپایی که حائز رتبه‌ و مدال شدند در حضور دکتر سیماسادات لاری رئیس المپیاد و همچنین دکترعلیرضا زالی قائم مقام المپیاد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تقدیر به عمل آمد.

این المپیاد ورزشی در ۱۰ رشته ورزشی طناب زنی، اسکات تک‌پا، بارفیکس تعادلی، پله درجا، اسکات دیواری، آمادگی جسمانی، برپی، پلانک، روپایی و شنا سوئدی به صورت مجازی برگزار شد که در نهایت امروز در آیین اختتامیه این جشنواره ورزشی، از برگزیدگان این رخداد ورزشی تقدیر به عمل آمد.

نظر شما